//

Kaarten (tijdelijk) verwijderen

Kaarten (tijdelijk) verwijderen discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede reaguurders, Ik heb zelf Sygic Europa aangeschaft een tijd geleden en wilde weten of het mogelijk is om via DiskAid kaarten uit de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-01-12, 20:00
Gekko Gekko is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Delft
Berichten: 175
Standaard Kaarten (tijdelijk) verwijderen

Hallo mede reaguurders,

Ik heb zelf Sygic Europa aangeschaft een tijd geleden en wilde weten of het mogelijk is om via DiskAid kaarten uit de App te halen die ik niet gebruik? Ik heb geprobeerd om in de mappen te zoeken, maar ik kan het niet vinden.
Mogelijk dat iemand dit al gedaan heeft of weet waar ik moet zoeken?
Ik heb geprobeerd via de zoekfunctie dit te vinden, maar kon het niet vinden. Zoekopdrachten?? Kaarten, Landkaarten, Sygic mappen e.d.

Ik hoor graag van jullie.
__________________
Verwar de mening van de meerderheid niet met die van de waarheid.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-12, 03:18
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Ik heb een kopie van de .ipa eens geopend op mijn Mac (een .ipa is eigenlijk niks anders dan een .zip en kun je dus unzippen, de pakketinhoud bekijken, er evt. dingen in veranderen, later weer zippen en dan hernoemen naar .ipa; ik hoop dat dat ook zo werkt onder windows... altijd uitproberen op een kopie!).
In /Payload/Sygic Aura/ zit een map genaamd auramap, daarin staan de landkaarten per land in z'n eigen map met de landafkorting aan het begin van de mapnaam. De wcl moet in ieder geval blijven staan, heb ik "ergens ooit eens" iets over gelezen (wat ik me daarvan herinner, is dat dat een soort wereldkaart inhoudt en als referentie gebruikt wordt).

Ik weet echter niet of het verwijderen van een aantal van die kaarten de werking niet gaat beïnvloeden... Ik heb nooit de behoefte gehad om ruimte te besparen op die manier.
Als jij het wilt uitproberen, wil je dan ook wat terug laten weten hier? Voor mijn nieuwsgierigheid, maar waarschijnlijk ook die van anderen die ruimte zouden willen besparen? Alvast bedankt!
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gekoppelde kaarten serge_vg iPhone algemeen 2 05-09-10 16:22
OV in kaarten Laasje iPhone algemeen 3 04-05-10 21:23
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen alvin_silvrants Muziek, foto & video 7 27-09-09 09:56
Software: Kaarten iYavuz iPhone Navigatie 0 21-06-09 20:01
Kaarten EK? cypher21 Chat en geruchten 11 21-03-08 19:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:33.