//

NavFree GPS Kaart NL en BNL overlappen elkaar niet.

NavFree GPS Kaart NL en BNL overlappen elkaar niet. discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik gebruikte al een tijdje de gratis app van Navfree. Hiermee had ik zowel op mijn iPhone als iPad de NL kaart. Deze hield ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-04-12, 00:44
ahgjsoree ahgjsoree is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Angry NavFree GPS Kaart NL en BNL overlappen elkaar niet.

Hoi,

Ik gebruikte al een tijdje de gratis app van Navfree. Hiermee had ik zowel op mijn iPhone als iPad de NL kaart. Deze hield natuurlijk bij de grens op dus kocht ik de kaart van de Benelux. Nu ben ik een groot gedeelte van NL kwijt. Belgie en Luxemburg zijn wel ok. Dus gooide ik mijn hele app eraf en ging terug naar de basis (NL). Nu heb ik wel weer dat grote stuk van NL maar mis ik datgene wat het wel deed in de BNL kaart. Iemand een idee hoe ik of de BNL goed krijg of hoe ik aleen NL weer goed krijg. Het overlapt elkaar nagenoeg precies. Op de NL houdt het richting het noorden ten noorden van de grote rivieren op en is het grijs, op de BNL precies andersom. Ik woon in Breda en werk in Almere en moet wel eens over de grens naar Belgie. Knap onhandig dus.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-04-12, 09:34
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Best eens de Dev mailen ivm je probleem. Het is mss gekend en anders kan hij je wel helpen
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 25-04-12, 21:17
seegers seegers is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard

ik zie heel Nederland niet bij de kaart Benelux, bij Navfree Netherland is mijn eigen straat onbekend, kijken op de kaart geeft aan dat de naam van een straat verderop als naam van mijn straat wordt weergegeven, terwijl ik er al 40 jaar woon en de straat onbekend is, waardeloze zonde van de centen en vooral van de tijd die al het gepruts om het aan de gang te krijgen heeft gekost, Applle zet deze zooi gauw eens op de zwarte lijst
  #4  
Oud 16-09-12, 12:51
jandj jandj is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3
Thumbs down Navfree nl

Kijk op 22/9 even naar Kassa Ned 1
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon: navfree foutmelding tiburon iPhone Navigatie 3 29-12-11 13:38
navfree benelux: activatie lukt niet! opo iPhone Navigatie 1 27-12-11 09:38
Krijg het niet voor elkaar om te Jailbreaken :-( Hawkeye123 Archief 2 18-03-11 20:22
krijg niet voor elkaar om apps af te halen BLACKBULLETJE Jailbreak apps en thema's 1 18-02-11 09:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:34.