//

Start niet

Start niet discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo wie kan mij helpen mijn tomtom 1.10 doet het niet meer hij komt tot het start scherm waar tomtom staat en sluit dan direkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-05-12, 20:40
iphone38 iphone38 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: op aarde
Berichten: 35
Standaard Start niet

Hallo wie kan mij helpen mijn tomtom 1.10 doet het niet meer hij komt tot het start scherm waar tomtom staat en sluit dan direkt weer af heb al een paar keer opnieuw geinstaleerd maar doet nog steeds niet heeeelp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-05-12, 20:51
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

a. Ik dacht dat de laatste ondersteunde versie voor jouw iPhone de 1.9 was...

Je zal dus moeten downgraden...als het al kan...

b .Kan ook een LM (low-memory) issue zijn...

Doet hij dit ook na een reboot...dan geldt a...
  #3  
Oud 02-05-12, 20:53
iphone38 iphone38 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: op aarde
Berichten: 35
Standaard

Ik heb er zondag nog mee genavigeert en trouwens heb ook al 1.9 erop gezet maar doet ook niet meer
  #4  
Oud 05-05-12, 12:15
Wilbie Wilbie is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Grijpskerk
Berichten: 117
Standaard

iPhone herstellen...
  #5  
Oud 11-05-12, 14:17
arjan112 arjan112 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard tomtom crash

hier hetelfde probleem. Tomtom op iphone 4 versie 1.10. start op en slaat direct weer uit. Al een herstel gedaan. niets werkt... Iemand een idee?
  #6  
Oud 13-06-12, 11:35
steelgate steelgate is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ergens in Belgie
Berichten: 20
Standaard

Ik heb het zelfde probleem.
Heb al met versie 1.8, 1.9 en 1.10 getest. Allebei start op tot je tomtom ziet staan en valt weer weg.
Heb eens navigon opgezet en dat werkt wel.
  #7  
Oud 14-06-12, 12:03
arjan112 arjan112 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard tomtom weer actief krijgen.

Ik heb inmiddels het probleem verholpen. Iphone helemaal resetten. Denk derhalve ook niet dat het een foutje van tomtom was. Maar goed het werkt als je hem helemaal opnieuw instaleert.
  #8  
Oud 17-06-12, 21:43
Dbrown Dbrown is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 63
Standaard

Mijn tomtom benelux v1.10 blijft ook crashen na het opstartscherm.

Via google heb ik het volgende gevonden:
'There is an option under general, at the very bottom, labeled "reset". If you go into that menu and select "reset settings" it gets rid of any non-default settings on your iphone. That fixed it for me. And it won't delete anything. '

En ook arjan112 raadt hetzelfde aan...

Wat ben ik exact kwijt als ik mijn instellingen herstel? (toch niet mijn muziek, agenda, berichten,... ?). En ik heb het dus enkel over de optie 'instellingen herstellen' en niet 'wis alle inhoud en instellingen', want als je dit laatste zou doen, en je zet je backup er terug op, dan heb je opnieuw hetzelfde probleem (dit zei een lid van een ander forum)
  #9  
Oud 18-06-12, 21:52
robbertjuh85 robbertjuh85 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 6
Standaard

Mijn tomtom v1.10 west europa heeft tzelfde probleem. maar ik wil ook graag weten wat ik dan zou moeten doen.
  #10  
Oud 31-08-12, 15:35
48296 48296 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dbrown Bekijk bericht
Mijn tomtom benelux v1.10 blijft ook crashen na het opstartscherm.

Via google heb ik het volgende gevonden:
'There is an option under general, at the very bottom, labeled "reset". If you go into that menu and select "reset settings" it gets rid of any non-default settings on your iphone. That fixed it for me. And it won't delete anything. '

En ook arjan112 raadt hetzelfde aan...

Wat ben ik exact kwijt als ik mijn instellingen herstel? (toch niet mijn muziek, agenda, berichten,... ?). En ik heb het dus enkel over de optie 'instellingen herstellen' en niet 'wis alle inhoud en instellingen', want als je dit laatste zou doen, en je zet je backup er terug op, dan heb je opnieuw hetzelfde probleem (dit zei een lid van een ander forum)
Bedankt! na maanden geen tomtom te hebben was ik tijdelijk overgestapt op navigon. dankzij deze tip doet hij het weer!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: ipod touch na jailbreak start niet meer op en wordt niet herkend in Itunes tijjani Jailbreak 0 13-10-11 11:26
Loader start niet op waardoor ik Cydia niet kan downloaden Mischa84 Jailbreak apps en thema's 2 06-02-11 15:24
iPod touch: Gejailbreakte iPod touch 3G start niet op, restoren niet mogelijk! herbivoor Jailbreak 6 29-12-10 20:26
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:40.