//

Offline routeplanner

Offline routeplanner discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, bestaat er een routeplanner voor Europa. Deze zou moeten in staat zijn om offline afstanden tussen 2 steden te berekenen. En niet vanaf de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-11-12, 23:50
teeceetje teeceetje is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard Offline routeplanner

Hallo, bestaat er een routeplanner voor Europa. Deze zou moeten in staat zijn om offline afstanden tussen 2 steden te berekenen. En niet vanaf de locatie waar je momenteel bent. Vb. Valencia via Madrid naar Parijs : welk is het totaal aantal km.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-12, 13:38
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Bij oa Navigon en ik denk ook andere navigatie apps kun je zelf een route laten berekenen tussen verschillende punten (adres of POI) zonder dat je op dat moment op dat adres aanwezig bent.

Hier kun je een voorbeeld bekijken van hoe dat bij Navigon kan: (ik heb 2 willekeurige adressen / POI's genomen, waar ik zelf niet ter plaatse ben)
My Files

Je kunt zo vantevoren een bepaalde route bekijken of bestuderen bijv hoe lang de reistijd zal zijn (bij Navigon klopt die nooit, dus dat doe ik meestal mbv Google Maps. Ook daar kun je gewoon 2 adressen invoeren waar je op dat moment niet per de aanwezig bent, om een route te laten berekenen. Maar Google
Maps is dan weer niet 'off-line' / heeft z'n kaarten niet lokaal allemaal bij de hand)
Reageren

Labels
europa, offline, routeplanner



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Routeplanner giljom Desktop-applicaties 1 17-01-11 16:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:32.