//

het nut van maps 3d?

het nut van maps 3d? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, ik heb van de week de volledige versie van maps 3d gedownload uit de app store. Het ziet er mooi uit, maar kan iemand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-06-13, 09:01
cappuccino65 cappuccino65 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 1
Standaard het nut van maps 3d?

Goedendag, ik heb van de week de volledige versie van maps 3d gedownload uit de app store. Het ziet er mooi uit, maar kan iemand me misschien uitleggen wat het nut van de app is? Met bijvoorbeeld runkeeper kan ik routes terugkijken etc. Met Co-rider navigeren en met Bikeplanner ook plannen.
Met Maps 3d had ik verwacht te kunnen navigeren, maar kan alleen routes uitzetten. Leuk, maar tijdens het fietsen heb je er niets aan. Of zie ik iets over het hoofd?
Vooral omdat de beheerders de app aanraden en hij ook niet echt goedkoop is.
Dus, ziet ik het verkeerd? of is het echt gewoon een te simpele app voor veel geld?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-06-13, 09:36
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Hey,

ik zie dat je een co-pilot gebruiker bent, ik ben tevens op zoek naar een goede fietsapp.

co-pilot lijkt me wel wat, maar maakt deze gebruik van online of offline maps (internet vereist of kan je maps kopen en offline storagen)

Alleen spijtig dat je alleen via oortjes/telefoon kan. (handiger via gewone luide navigatie zoals bij tomtom/garmin (maar dan wel kaarten voor fietsers) en montage van iPhone op stuur, maar het is wel ok er zijn altijd mensen die dit liever zullen hebben via oortjes)

Ik heb maps 3d eerder al eens getest, ik denk dat je daar bvb bij col du tourmalet in 3d weergave ziet en je kan zien op welke hoogte je bevind. (dat zal co-pilot niet kunnen denk ik) zie iTunes omschrijving voor meer.

Maar als ze nu die functies van maps 3d en co-pilot eens samengooien met uiteraard mogelijkheid tot offline maps (per land, GEEN beperkt deel in een straal van of per tiles (das dike zever in straal van XX km of per tiles betalen)) zou het ideaal zijn voor de wielertoeristen.Geld speelt geen rol de maps mogen gerust geld kosten mits voorzieningen van gratis updates.

Waar blijven ze toch met 1 goede app met alle volledige functionaliteit in 1 geheel i.p.v 100'en apps te maken die allen wel iets mankeren waar we het niet mee eens zijn. (en dan krijgt Apple de naam, er staan X apps in de store, maar hoeveel zijn hier nuttig van?)

Dat ze al hun brein bijeen halen/gooien, om 1 goede maar dan deftige app te maken wat gerust flink geld mag kosten.

Mvg antoon100

Laatst gewijzigd door antoon100; 13-06-13 om 10:02.
  #3  
Oud 25-06-13, 14:55
scribbley scribbley is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 7
Standaard

Ik heb co-pilot nu ongeveer een maandje in gebruik. De kaarten download je eenmalig via Wi-Fi en daarnu kun je gewoon offline navigeren.
Echter kun je ook online navigeren (kaarten staan op je toestel), maar de traffic info en de weersvoorspellingen e.d. gaan via data.

Ook kun je tijdens het navigeren zien hoe hoog je zit (indien gewenst). Als je op de info links en rechts onder drukt dan kun je dit wijzigen (ETA, resterende tijd, resterende km, hoogte, e.d.)

Gr. Remco.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heeft het al nut om nu een nano sim te halen? blaugrana iPhone algemeen 7 18-09-12 12:59
(3GS) Heeft het nut up te graden van 5.0 naar 5.0.1 ? tom3tom iPhone algemeen 7 04-01-12 15:00
Alle iDevices: Wat is eigenlijk het nut van een Jailbreak? Hawkeye123 Jailbreak 13 07-04-11 11:05
Wat is het nut van jailbreaken? roko Jailbreak apps en thema's 2 13-02-11 19:08
Locater van Maps doet het niet wouter3 iPhone algemeen 2 29-01-08 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:57.