//

iphone 3g pairing met tomtom???

iphone 3g pairing met tomtom??? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het iemand gelukt om zijn iphone 3G, via bluetooth, met zijn tomtom GO (720T) te verbinden. De Iphone vind de tomtom wel, maar de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-07-08, 23:19
choke choke is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard iphone 3g pairing met tomtom???

Is het iemand gelukt om zijn iphone 3G, via bluetooth, met zijn tomtom GO (720T) te verbinden.
De Iphone vind de tomtom wel, maar de tomtom de iphone weer niet..
Zo kan ik nog niet adresboek inzien ed op mijn tomtom.

Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-08, 15:09
sylvester's schermafbeelding
sylvester sylvester is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Bussum
Berichten: 2
Standaard tomtom 720t

hoi,

zelf is het me wel gelukt maar je moet anders te werk gaan.

mij is het gelukt door de tomtom los te koppelen op de iphone terwijl de tomtom aan het zoeken is.

dan gewoon instructies volgen op de iphone (w8woord) en bij de tomtom op ja drukken bij verbinden. tenminste zo moest het bij mij.

ik wil zelf nu nog gaan zoeken naar een manier om de tomtom mobiele flits locaties te laten ophalen via de iphone, maar aangezien dit nog niet mogelijk is moet ik hem misschien jailbreaken. eerst ff kijken of er een progje is die dit mogelijk maat in cydia of installer.

Misschien iemand anders hier ervaring mee ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: TomTom Wireless GPS (9821x) met iPhone Eiso iPhone Navigatie 2 27-08-11 15:24
Werkt Carkit TomTom met nieuwe generatie iPhone appelman Archief 1 23-04-10 16:47
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? iCulture iPhone Navigatie 0 29-05-09 18:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:22.