//

Pioneer Gps en muziek

Pioneer Gps en muziek discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Als ik mijn IPhone (of IPod) aansluit op mijn Pioneer Navi om muziek af te spelen, ziet alles er op het eerste zicht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-11-14, 19:48
kenslander kenslander is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 1
Standaard Pioneer Gps en muziek

Hallo iedereen,

Als ik mijn IPhone (of IPod) aansluit op mijn Pioneer Navi om muziek af te spelen, ziet alles er op het eerste zicht prima uit : het scherm past zich aan zodat je de gegevens ziet van het liedje dat op die moment speelt. Je ziet de seconden wegtikken enz. Alleen : er is geen geluid te horen. Alle andere geluidspelers doen het wel goed : radio, cd-speler. Usb stick variëren : van de ene hoor je de muziek spelen, van de andere niet.
De Pioneer Navi herkent nochtans de IPhone, want handenvrij, via Bluetooth telefoneren lukt prima.
Heeft iemand al te maken gehad met dit probleem ?
En vooral : kent iemand de oorzaak en de oplossing ?
Bedankt alvast.
Kenslander
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App draaien in de background (geen gps/voip/muziek) wubbe Ontwikkelen voor iOS 6 13-03-13 17:07
Nike + GPS muziek traag tijdens hardlopen Mosiphone iPhone Apps 0 12-06-11 13:15
iOS4+Pioneer Maartenombe iPhone algemeen 7 22-08-10 22:15
Kan je de telefoon, internet, gps uitschakelen tijdens muziek luisteren? vedamen Muziek, foto & video 6 28-08-08 00:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.