//

Auto Routeplanner

Auto Routeplanner discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er iemand of je met Navigon zelf manueel een route op voorhand kunt uit stippelen op de kaart, om die dan nadien in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-11-16, 16:27
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Auto Routeplanner

Weet er iemand of je met Navigon zelf manueel een route op voorhand kunt uit stippelen op de kaart, om die dan nadien in de wagen stap voor stap met stembegeleiding te kunnen gebruiken. Dus wat ik bedoel ik wil zelf bepalen langs waar ik wil rijden en zoek daarvoor een aantal punten en wegen langs waar ik wil rijden (dus zonder dat de app de wegen kiest) en bewaar dan deze route om nadien te kunnen gebruiken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-16, 16:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Staat in de beschrijving van de app in de App Store:

  #3  
Oud 16-11-16, 17:03
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Dank u voor de snelle reactie.
Route planning met meerdere bestemmingen had ik ook al gevonden, maar dan moet je eerst dus al die adressen ingeven langs waar je wilt voorbij rijden.
Ik zou dus liever de punten langs waar ik wil rijden op de kaart kunnen aanduiden, zonder het juiste adres ervan te moeten ingeven.
  #4  
Oud 16-11-16, 17:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Navigon app -> Route planning -> (Boven rechts - vlaggetje met +) -> Select from map.

Succes verder.
  #5  
Oud 16-11-16, 18:01
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Hartelijk dank, had er idd overgekeken.
Kan ik je misschien enkel nog dit vragen, ik ben voor de moment maar wat aan het kijken welke app me het meest geschikt lijkt en dus gebruik ik nu enkel de app zonder er een abonnement voor genomen te hebben, en misschien is het daarom maar ik zie niet zo direct hoe je zo een route dan kunt bewaren.
  #6  
Oud 17-11-16, 00:05
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Ik installeerde de versie van NAVIGON die je 7 dagen gratis kunt uittesten, en waar je nadien een maand of jaar abonnement voor kunt nemen. Weet er iemand of met deze versie al of niet iCloud synchronisatie tussen een iPad en iPhone mogelijk is. Ik kan deze instelling namelijk niet vinden, of is deze functie enkel aanwezig is je een abonnement op de app neemt?
  #7  
Oud 17-11-16, 08:43
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Sorry, dat ik nog even probeer aan te dringen.

De versie die ik installeerde is deze https://itunes.apple.com/us/app/navi...105805533?mt=8

Er is ook een Europa versie, namelijk https://itunes.apple.com/us/app/navi...320279293?mt=8

Maar als ik in de app omschrijving van beide kijk, zie ik daar niets vermeld staan over iCloud synchronisatie tussen verschillende device, nog thans lees ik op heel wat sites dat dit mogelijk zou zijn. Wat ik feitelijk wil is, ik heb op men iPad een aantal routeplanningen gemaakt en zou die nu graag, (omdat ik op men iPad enkel Wi-Fi heb en dus geen GPS), deze routes op men iPhone krijgen.
  #8  
Oud 17-11-16, 19:55
Wilbie Wilbie is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Grijpskerk
Berichten: 117
Standaard

Er zit in de 'oude' app (eenmalige aanschaf) sowieso een iCloud sync, maar wat die precies synchroniseert weet ik niet (in ieder geval thuisadres en favorieten).
Hoe dat in de 'nieuwe' app (abonnement) zit weet ik niet, maar ik heb begrepen dat de apps behalve het verdienmodel niet zoveel van elkaar verschillen.
  #9  
Oud 18-11-16, 19:47
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Omdat ik in men wagen voor dagelijks gebruik een vaste GSP bezit, zal ik de navigon app maar af en toe gebruiken, en vind ik,de eenmalige aanschaf te duur. En dus zou ik liever af en toe een maand abonnement nemen voor als we een tijdje in het buitenland verblijven.
Voor wat betreft men initiële vraag, heb ik via een kleine omweg de route die ik via,men iPad gemaakt had kunnen overzetten naar men iPhone. Gedurende het weekend gaan we een aantal dagen naar Frankrijk en test ik de.app verder uit, en bepaal nadien of ik een abonnement neem.
Iedereen bedankt voor de hulp.
Mvg, Vic
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Routeplanner Sygic en In-app aankopen viasoft iPhone Apps 4 22-12-13 22:12
Offline routeplanner teeceetje iPhone Navigatie 1 18-11-12 13:38
Windows: Routeplanner giljom Desktop-applicaties 1 17-01-11 16:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:12.