//

TomTom werkt aan off-board navigatie: ideaal voor de iPhone

TomTom werkt aan off-board navigatie: ideaal voor de iPhone discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Navigatie op mobiele telefoons had bij TomTom de laatste jaren geen hoge prioriteit. Er viel genoeg geld te verdienen met GO- en ONE-apparaten, terwijl de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-11-08, 16:10
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Post TomTom werkt aan off-board navigatie: ideaal voor de iPhone

Navigatie op mobiele telefoons had bij TomTom de laatste jaren geen hoge prioriteit. Er viel genoeg geld te verdienen met GO- en ONE-apparaten, terwijl de telefoon- en pda-software zo gemakkelijk te kraken was dat er vaak niet eens voor werd betaald. TomTom beweerde dat er geen duidelijke businessmodellen voor mobiele navigatie waren en de kans [...]

Lees verder over: TomTom werkt aan off-board navigatie: ideaal voor de iPhone
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-08, 16:20
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

het zou mooi zijn als er een hybride variant zou komen. Zeg maar "best of both worlds"
via de server je route berekenen en eventuele nare verstoringen vermijden. Dat opslaan op je telefoon. Grote wijzigingen zoals files, ongeluk, verstoring gepushed naar je telefoon met alternatieve route.
idee?
  #3  
Oud 03-11-08, 16:45
Rudy H's schermafbeelding
Rudy H Rudy H is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar Rudy H
Standaard

Pff, ik zou gewoon betalen voor TT lokaal opgeslagen op mijn iPhone hoor...en al weet ik dat die software te kraken is en ik niet zou hoeven betalen, voor zo'n veelgebruikt en goed werkend product tel ik mijn euro's graag neer (nou ja, graag ;-)). Maar TT had toch al hun navigatiesoftware draaien op de iPhone? Apple lag toch dwars? Of toch niet nu?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Carkit nodig voor TomTom navigatie? Striki1990 iPhone Navigatie 2 03-10-10 15:57
Logic board en Comm board ?! vincentjanv iPhone algemeen 2 27-08-09 16:12
iphone logic board & iphone communication board segers909 Archief 0 29-05-08 16:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:43.