//

Sygic

Sygic discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sygic Mobile Maps Europe heeft een kerstupdate uitgebracht. Hoewel het versienummer niet zo heel indrukwekkend klinkt (7.71.5) blijkt er toch aardig wat vernieuwd te zijn. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-11-09, 16:20
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

Sygic Mobile Maps Europe heeft een kerstupdate uitgebracht. Hoewel het versienummer niet zo heel indrukwekkend klinkt (7.71.5) blijkt er toch aardig wat vernieuwd te zijn. Sygic presenteert het nieuws als een kerstkadootje aan zijn klanten. Je krijgt een gratis kaartupdate met verbeterde wegendekking en huisnummerdekking, vernieuwde snelheidslimieten en verbeterde bewegwijzeringsborden.

Bovendien krijg je in de Europa-versie kaarten van twee nieuwe landen bij: Griekenland en Oekraïne. Sygic heeft er ook nog wat andere verbeteringen in gestopt, die het navigeren makkelijker maken. De muziek wordt niet langer gemute wanneer er een gesproken instructie komt, maar het volume van de muziek gaat tijdelijk wat omlaag. Verbind je de iPhone met een autoradio, dan zullen daardoor de gesproken instructies ook niet gemute worden. Hetzelfde geldt voor radio-applicaties die je op de achtergrond laat draaien. Wat het navigeren betreft heeft Sygic ook een verbetering doorgevoerd in het navigeren naar contactpersonen. Behalve op namen kun je nu ook zoeken op postcode en bedrijfsnaam.





wat een leuk kerstkado van sygic hier heb je tenminste wat aan! ik gebruik het dagelijks meerdere malen en ben nog steeds zeer tevreden erover zeker in tegenstelling tot TT. opstarten zou iets sneller mogen maar dat ligt ook aan de iphone
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-11-09, 17:07
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

net 1 uur geleden ook een vraag gesteld aan sygic en binnen een uur ook een antwoord dat is toch ook wel wat waard!
  #23  
Oud 20-11-09, 15:24
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Helaas is de bug met Contacten met steden met ' en - in de naam (bijvoorbeeld 's-Hertogenbosch) nog niet verholpen, waar ik al een tijdje mee over en weer aan het mailen ben. Dat zal voor de volgende update zijn dan. Voorlopig nog gewoon het adres handmatig invoeren voor die Contacten dus, zit niks anders op.
Maar het klopt, Sygic luistert.
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!
  #24  
Oud 23-11-09, 17:20
jorgje jorgje is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 14
Standaard

Ben ik de enige die problemen heeft met het afspelen van muziek terwijl Sygic aanstaat? Bij het wisselen van nummer stopt de muziek ermee, moet ik uit Sygic, muziek starten en mijn navigatie weer opstarten. Erg irritant, heb het pas sinds de kerstupdate.

Ben wel erg blij met de mute van de muziek tijdens het navigeren, dat is weer zoals in de eerste versie bij mij!
  #25  
Oud 02-12-09, 17:48
Smoothmold Smoothmold is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Hallo iedereen,

I ben nieuw mijn eerste post. Na wat reviews over de verschillende navigatie applicaties voor de Iphone, tomtom, navigon en sygic neig ik nu om de sygic aan te schaffen. Ga over een maand naar Australie en wil dus Sygic Mobile Maps Australia & New Zealand. Ik zie bij productomschrijving, talen Engels. Ik ben in de war want is het niet zo dat je uit verschillende talen kunt kiezen, met uiteraard Nederlands?

Wie weet raad?
  #26  
Oud 03-12-09, 14:59
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smoothmold Bekijk bericht
Ga over een maand naar Australie en wil dus Sygic Mobile Maps Australia & New Zealand. Ik zie bij productomschrijving, talen Engels. Ik ben in de war want is het niet zo dat je uit verschillende talen kunt kiezen, met uiteraard Nederlands?
In de Europa versie kun je inderdaad kiezen voor o.a. nederlands, maar hoe dat zit in de Australië versie?! Misschien Sygic zelf even een mailtje schrijven, als hier niemand het antwoord weet? Sygic antwoordt altijd heel snel (wel even in het engels die mail schrijven). EN post hier dan ook even het antwoord aub? Voor anderen?
  #27  
Oud 03-12-09, 15:07
Smoothmold Smoothmold is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
In de Europa versie kun je inderdaad kiezen voor o.a. nederlands, maar hoe dat zit in de Australië versie?! Misschien Sygic zelf even een mailtje schrijven, als hier niemand het antwoord weet? Sygic antwoordt altijd heel snel (wel even in het engels die mail schrijven). EN post hier dan ook even het antwoord aub? Voor anderen?
Ik heb gisteren ook Sygic gemaild. Had na een uur al antwoord terug en ze zeiden dat je bij alle Mobile Maps kunt kiezen uit verschillende talen, waaronder de Nederlandse taal. Ik heb het programma gekocht. Ben ben benieuwd hoe mijn ervaringen zijn in Australie.
Reageren

Labels
europe, maps, navigatie, sygic



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Software: Navigon of Sygic? forum.bericht iPhone Navigatie 75 17-01-12 01:28
Sygic: Sygic update 8.0.2 Breuf iPhone Navigatie 5 28-04-10 19:32
sygic navigatie henkenmirella Archief 4 28-08-09 21:42
Sygic en Navigon anzz Archief 2 29-07-09 15:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:38.