//

Sygic

Sygic discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Tom Tom en Navigin hebben toch het nakijken. Momenteel staan de eerste twee werelddelen van Sygic in de Appstore, inlusief kaartmateriaal. Het gaat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-06-09, 16:10
braekt braekt is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 1
Smile Eerste navigatiesoftware van Sygic in app store!!

Hallo allemaal,

Tom Tom en Navigin hebben toch het nakijken.
Momenteel staan de eerste twee werelddelen van Sygic in de Appstore, inlusief kaartmateriaal.
Het gaat om Australie en Zuid-Oost Azie.
Prijzen resp. 49,99 Euro en 62,99 Euro.


Braekt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-09, 16:21
Arcadium Arcadium is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 31
Standaard

Ofwel IDA in het Jailbreak circuit! Ziet er mooi uit wat ik van de plaatjes kan opmaken. Op 2.2.1 beviel het mij uitstekend (trial) en dit ziet er identiek uit.

Wel benieuwd naar TomTom en Navigin, maar dit zou een mooi alternatief zijn als die wat prijs betreft hoger liggen.
  #3  
Oud 18-06-09, 21:36
Mindreaver Mindreaver is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 12
Standaard

Ah, eindelijk dan toch iets
Zat me al af te vragen hoe lang het nog ging duren voordat 3.0 nou echt goed benut werd met apps.
  #4  
Oud 19-06-09, 00:02
de3jeh de3jeh is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: in een huis
Berichten: 25
Standaard

hopelijk snel europa
  #5  
Oud 19-06-09, 00:18
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Europa zal niet lang meer duren, alles staat al even klaar op de ripdev-server namelijk i.v.m. iDA (toen Sygic afgewezen werd bij een eerdere aanmelding voor de AppStore, kozen ze ervoor om het pakket aan te bieden via het jailbreakcircuit, dus via Cydia, ook als kooppakket, maar met een volledig werkende trialversie van 7 dagen eerst. Het pakket werd hernoemd naar iDA).
Het ziet er echt identiek uit, ik heb het al even draaiende met de Europa-kaarten. Zie voor meer uitleg: iDA. Werkt perfect! En met de TeleAtlas-kaarten van februari 2009. Als er behoefte is aan de lijst met EU-kaarten, die kan ik op vraag wel posten (en dat mag, want het zijn dezelfde links die Cydia gebruikt om de kaarten per land te downloaden, dus rechtstreeks vanaf de ripdev-server. De kaarten zijn gratis, het pakket kost nogal wat...). Heel Europa is trouwens 1,9GB, voor de geinteresseerden. Dan weet je hoeveel ruimte je moet maken op je iPhone. iDA heeft geen OS3.0 nodig trouwens ook. Waarschijnlijk heeft de AppStore Sygic-versie dat dus ook niet nodig (maar dat gok ik).

Laatst gewijzigd door Buur; 19-06-09 om 00:26.
  #6  
Oud 28-06-09, 21:09
Olomouc's schermafbeelding
Olomouc Olomouc is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 32
Standaard Sygic Europa uit Appstore

Ik zat even in de appstore te kijken of er inmiddels al reacties waren. Maar ik zag Europa niet meer maar wel Azië en Australië.

EDIT

Inmiddels op de site van Sygic:

Status update: Sygic has temporarily suspended the listing of Mobile Maps Europe on iTunes store.
June 27, 2009


Sygic has already informed Apple iTunes about the problem #8003 that has been repeatedly reported to Sygic Support. Unfortunately, the problem is not on our side and we cannot make any direct changes on iTunes side.


Groet, Olomouc.
__________________
De werkelijkheid is altijd anders als je denkt....

Laatst gewijzigd door Olomouc; 29-06-09 om 14:27. Reden: Nieuws
  #7  
Oud 29-06-09, 18:29
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL, MASS COMMUNICATION (more details on Sygic GPS navigation // News // CeBIT)

Unfortunately, the "8003 error" problem is not on our side and we cannot make any changes on iTunes Store side as that is Apple part of solution.

GOOD NEWS: What we have searched in the previous similar problems of 8003 on Google, it seems once Apple fix it it will stay in your download, so your payment was not lost.

Also we have already come up with a solution to this problem by reposting the software once again so there will be a chance for iTunes Store to process it again, now without any errors hopefully.

Until the reviewing process finnishes, we would like to kindly ask all Mobile Maps 2009 Europe customers to hold on. It has already been announced (Google) that Apple confirmed that they will try to do their best in sanitation of download error and avoiding further unsatisfaction of navigation users.

NOTE: Sygic cannot directly refund any of Mobile Maps 2009 Europe customers as we do not directly sell the product. Please seek assistance or ask further questions directly by contacting Apple iTunes Store.

Next email will inform you about Mobile Maps 2009 Europe product availability and readiness to download again from your iTunes Store.

Thank you for understanding and attention!



Kind regards,

Sygic Technical Support
Helpdesk Automated System Message
  #8  
Oud 30-06-09, 00:10
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Laat maar komen

Een keer ja hoop ik

Laatst gewijzigd door iScorpio; 06-07-09 om 10:01.
  #9  
Oud 12-07-09, 15:43
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard Sygic

Aangezien we ook al een Navigon:Navigon topic hebben, lijkt het me een goed idee om ook een Sygic:Sygic topic te hebben.

Dus hier kan je al je ervaring en vragen betreffende Sygic Mobile Maps te posten!
  #10  
Oud 12-07-09, 17:41
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard

Toevallig iemand al ervaringen met Sygic icm parrot met a2dp. Werkt dit een beetje?
  #11  
Oud 23-09-09, 09:54
Karnemelk's schermafbeelding
Karnemelk Karnemelk is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 59
Standaard Nieuwe versie Sygic Mobile Maps in AppStore

Sinds gisteren is er een nieuwe versie van Sygic Mobile Maps in de AppStore te vinden. Er zijn een aantal problemen aangepakt. De belangrijkste zijn dat de GPS-fix nu beduidend sneller is, de update-snelheid van het display is aangepast waardoor datgene wat op het scherm getoond wordt nu minder achterloopt en het is nu ook mogelijk om te navigeren naar adressen die in je contacten zijn opgeslagen.

Laatst gewijzigd door Karnemelk; 23-09-09 om 09:57.
  #12  
Oud 23-09-09, 14:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Mooi mooi?Eens testen straks .
Sygic is een meer dan behoorlijke gps.Staat zonder twijfel in de top 3 van de 5 gpsen op de iphone.En zeker nu met deze update mss wel op nr 1-2.
  #13  
Oud 23-09-09, 21:03
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #14  
Oud 24-09-09, 01:11
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Test gedaan en ik althans niet tevredenp een dikke 10km zelfs meermaals vast blijven hangen,iets wat ik ervoor niet ben tegen gekomen + deze tot meermaals zonder enige reden zelfs op rechte baan begon te herberekenen en ook de fix die ervoor bij mij echt snel was is nu tergend traag.
Ik denk dat ze bij sygic ferm aan den drank hebben gehangen.
Al de rest nog niet uitgetest.
En text to speech denk ik niet dit er bij zit tenzij ik mij zo misluisterd heb?
Positief punt is alles wel wat duidelijker nog is nu.
Maar ik ben niet tevreden van de update en dan zeggen een update voor meer en beter zou moeten zorgen.

Igo en navigon blijven de nr 1&2 voor mij.
  #15  
Oud 24-09-09, 11:30
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Ik heb weinig ervaring met de navigatie apps, maar als ik de verhalen zo lees begin ik steeds meer te vermoeden dat de werking van deze apps sterk lijkt af te hangen van de plaats in het geheugen, de overige software op de iPhone, het nog vrije geheugen, enz.
Aan de andere kant is dat toch wel zeer vreemd, maar het begint er toch steeds meer op te lijken.
  #16  
Oud 24-09-09, 15:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huibregt Bekijk bericht
Ik heb weinig ervaring met de navigatie apps, maar als ik de verhalen zo lees begin ik steeds meer te vermoeden dat de werking van deze apps sterk lijkt af te hangen van de plaats in het geheugen, de overige software op de iPhone, het nog vrije geheugen, enz.
Aan de andere kant is dat toch wel zeer vreemd, maar het begint er toch steeds meer op te lijken.
Het probleem is volgens mij de ontvangst ook.
Ik ga nog een ander voorbeeldje geven;ik,mijn broer en kameraad hebben allen mobile vikings.
We leggen al onze gsm's naast elkaar en verwisselen dan ook eens enz....
Ik heb dus de iphone 3gs,mijne maat een stokoude nokia nog en mijn broer een nieuwe samsung star;ondanks hetzelfde netwerk heb ik steeds het slechtste bereik.Op een bepaalde plaats in mijn garage heb ik zelfs dikwijls geen service terwijl de andere 2 wel volle bak bereik hebben.
En dit is op heel wat plaatsen het geval,dit is ook al met alle iphones zo geweest,heb ze allen al gehad,ze mogen daar eens wat aan doen.
Ik vrees mss ook dit wel eens het geval dus kan zijn met die iphone chip als je dan gps wil gebruiken.
Er zijn mensen bij die nog grotere problemen dan mij hebben.
  #17  
Oud 24-09-09, 20:42
Maite Maite is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 25
Standaard

Sygic europa is tijdelijk in de aanbieding voor € 59,99!
  #18  
Oud 25-09-09, 19:07
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

de update van sygic is er!
ik ben er blij mee gebruik hem meer malen per dag en merk er echt zelden problemen mee hij loopt prima en snelle fix
  #19  
Oud 05-10-09, 15:38
sidonia123 sidonia123 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

nou ik heb sygic gekocht en is betaald maar krijg het niet geinstalleerd op de iphone,
itunes zegt steeds dat ik geen machting heb op deze computer weet iemand wat ik moet doen toch zonde van het geld
graag tips hier over

sidonia123
  #20  
Oud 05-10-09, 16:14
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

ik denk dat dit niet iets met sygic te maken heeft maar meer met je instellingen mbt machtiging van je computer. Je kan het ook dowloaden direct op je gsm als je die met je draadloosinternet verbind dan doet die het ook als je niet eruit komt mbt machtiging maar dat heeft dus nogmaals niets met sygic te maken
Reageren

Labels
europe, maps, navigatie, sygic



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Software: Navigon of Sygic? forum.bericht iPhone Navigatie 75 17-01-12 02:28
Sygic: Sygic update 8.0.2 Breuf iPhone Navigatie 5 28-04-10 20:32
sygic navigatie henkenmirella Archief 4 28-08-09 22:42
Sygic en Navigon anzz Archief 2 29-07-09 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:30.