//

Auto lader / Houder

Auto lader / Houder discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben opzoek naar een goede Iphone 3G lader voor in de auto. Als ik navigatie (Navigon) gebruik is mijn accu heeeeeel snel leeg. Bluetooth ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-08-09, 13:48
Dinky Dinky is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard Auto lader / Houder

Ik ben opzoek naar een goede Iphone 3G lader voor in de auto.

Als ik navigatie (Navigon) gebruik is mijn accu heeeeeel snel leeg. Bluetooth kan ik trouwens niet uitzetten om stroom te besparen want die gebruik ik voor mn carkit.

Heb inmiddels al diverse berichten gezien waar wordt gemeld dat de autolader het dus niet kan bijladen omdat de navigatie meer stroom gebruikt als dat de lader kan aanvullen waardoor je na 1,5 uur alsnog met een leeg toestel zit.
De Carcomm holder is erg mooi maar heeft dus bovenstaand probleem.

Wie heeft er goede ervaringen met een ander type lader / houder (bv Brodit active holder)

Alvast bedankt voor de reacties
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-09, 13:45
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Ik heb net een autolader op de markt gehaald voor 9,95 euro. Werkt prima.
  #3  
Oud 08-08-09, 13:57
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

heb ook de carcomm, laadt de accu gewoon vol met navigatie aan.
  #4  
Oud 08-08-09, 14:07
Dinky Dinky is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 Bekijk bericht
heb ook de carcomm, laadt de accu gewoon vol met navigatie aan.
Heb je dan ook Bluetooth aanstaan??

Er staat namelijk een review op pdashop dat deze houder het niet kan bijhouden met laden?
  #5  
Oud 08-08-09, 14:11
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

ja die heb ik altijd 24/7 aanstaan.

Heb alleen weer een ander probleem met de carcomm, en dat is dat ik het geluid van de interne speaker niet aan de gang krijg zodra ik hem in de lader druk.

Maar wat laden betreft is deze gewoon goed.
  #6  
Oud 08-08-09, 14:27
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ik van afgelopen week de autolader van iLuv gekocht bij pdaplus.nl. Deze werkt top en kost 9,95 incl. 19% btw.

Deze lader kan het leden gewoon bijhouden heb ik ervaren bij het gebruiken van navigatie.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #7  
Oud 17-08-09, 13:43
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

de laders zullen best allemaal werken maar het gaat hem erom welke lader werkt langer dan 2 uur MET de naviagtie software aan ik heb nl precies hetzelfde probleem de iphone is gewoon leeg en de batterij status empty knippert de lader houd het niet bij. Ze laden allemaal wel maar is het voldoende? wie heeft ervaring met meer dan 2 uur navigeren en laden?
  #8  
Oud 17-08-09, 14:27
Dinky Dinky is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

@ Rmondie

Heb inmiddels ergens gelezen dat je een auto lader nodig hebt die minimaal 1000mA laad anders gaat hij het niet bijhouden.
De meeste zijn 500mA of 700mA en dan heb je na anderhalf uur alsnog een lege accu.

Heb het trouwens nog niet getest.
  #9  
Oud 17-08-09, 14:31
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

ik heb de 1000 maar wat misschien nog een optie zou kunnen zijn is dat ik de gsm bij aankomst erui heb gehaald en de iphone met de bovenste knop uitgezet bedoel een keer gedrukt misschien blijft de software dan doorlopen waardoor die snel leeg is want ben een paar uur daar geweest en daarna nog een uur naar huis genavigeerd maar dat haalde die dus niet en begon het low battery verhaal ondanks dat die aan de lader hing. Ik ben dus zeer benieuwd of er nog meer dit ervaren hebben. De software die ik gebruik is sygic
  #10  
Oud 17-08-09, 15:16
iWilco iWilco is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 37
Standaard

Ik heb ook de Carcomm-lader. Net als Harley4 heb ik het probleem dat ik het geluid van de navigatie via interne speaker niet aan de gang krijg.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ik heb een iPhone 3G, gebruik Navigon Europa, via Alpine radio in combinatie met een Parrot handsfree kitje.
Overigens doet 'ie het wat laden betreft inderdaad zonder problemen bij mij.
  #11  
Oud 17-08-09, 23:41
Frederic Verpoest Frederic Verpoest is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik heb eveneens de Carcomm houder/lader, waar ik erg tevreden van ben. Na 1,5 uur navigeren samen met muziek afspelen is de baterij nog steeds vol!

Wat dat geluid op speaker betreft. Ik denk dat dat aan de aux-uitgang zou kunnen liggen. Maar ben dit niet zeker... Ik heb de uitgang op mijn autoradio en mijn muziek en navigatieinstructies klinken perfect over de autospeakers. Mijn telefoongesprekken echter niet... Iemand weet hoe dat komt, en hoe ik dit zou kunnen oplossen? Zo heb ik navigatie/muziek/telefoon allemaal op mijn autoradio!
  #12  
Oud 18-08-09, 01:03
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic Verpoest Bekijk bericht
Ik heb eveneens de Carcomm houder/lader, waar ik erg tevreden van ben. Na 1,5 uur navigeren samen met muziek afspelen is de baterij nog steeds vol!
Alhoewel nog geen ervaring met TomTom (heb ik pas een dag) heb ik met andere software zoals XGPS uren plezier gehad in mijn Carcomm lader. Ik ben ronduit verrast door bovenstaande stelling dat dit niet zou kunnen; waarom zou ik anders een dergelijke houder kopen???

Citaat:
Wat dat geluid op speaker betreft. Ik denk dat dat aan de aux-uitgang zou kunnen liggen. Maar ben dit niet zeker... Ik heb de uitgang op mijn autoradio en mijn muziek en navigatieinstructies klinken perfect over de autospeakers. Mijn telefoongesprekken echter niet... Iemand weet hoe dat komt, en hoe ik dit zou kunnen oplossen? Zo heb ik navigatie/muziek/telefoon allemaal op mijn autoradio!
Ik heb al weer een tijdje de Carcomm houder via AUX aan een Volvo carsystem aangesloten (met een kastje waarmee ik de Volvoradio laat 'denken' dat het een CD-Wisselaar is) en de telefoon gebruik ik via een Bluetooth Carkit die gebruik maakt van de mutefunctie en boxen van datzelfde radiosysteem. Een goedkope Parrot (nog geen honderd euro) met een helder microfoontje.

Dit werkt prima. Nadeel: je kunt hiermee de Iphone niet vanaf stuur/ boordcomputer bedienen. Voordeel: ik kan -al- het geluid van de Iphone beluisteren (dus niet alleen Ipod maar ook apps als het Journaal/ Youtube en alternatieve muziekspelers via Cydia).
  #13  
Oud 21-08-09, 15:37
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Iemand tips voor een goede maar goedkope lader? Voor tijdelijk gebruik totdat Tomtom zijn houder beschikbaar heeft.

Trouwens wel heel slordig van TomTom dat hun lader nog niet beschikbaar is!

Laatst gewijzigd door Jamez; 21-08-09 om 15:43.
  #14  
Oud 24-08-09, 20:46
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

zoals sook al eerder gevraagd heeft iemand een tip voor een goedkope autolader voor tijdelijk gebruik die WEL werkt en die ook getest is door iemand met navigatie en dus wel degelijk de iphone bijlaad want ik heb daar tot nu toe toch wel een probleem mee. tips welkom
  #15  
Oud 24-08-09, 21:48
chipbroker chipbroker is offline
• iOS 10.0.3
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: hengelo
Berichten: 67
Standaard

ik heb deze besteld, wordt portvrij geleverd ongelovelijk
en werkt prima met een 3G en 3GS
DealExtreme: $3.25 700mA Car Charger for iPhone 3G - White (12V~24V DC Input)
  #16  
Oud 24-08-09, 21:50
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

ik heb die dus ook maar dan de 1000 en jij dus de 700 maar snap niet waarom de 1000 het dan niet doet. Ik dacht ergens gelezen te hebben dt je die 1000 juist nodig hebt om te navigeren. Heb je al een paar uur genavigeerd met de lader eraan want het begint pas na een tijdje
  #17  
Oud 24-08-09, 22:30
Brimme Brimme is offline
• iOS 4.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 279
Standaard

Vandaag een 1000mah lader op de Albert Cuyp gekocht. Krijg echter op mijn 3gs dat deze accesoire niet ondersteund wordt en hij laad dus ook niet op. Hoe kan dat!
  #18  
Oud 24-08-09, 22:32
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

bij mij laad die wel op althans dat lijkt zo maar er komt niets bij dus de accu wordt leger en leger ik heb dus ook een 1000 van dealextreame. Ik hoop dat snel iemand ons kan helpen want zoek toch wel een lader die niet te duur is maar wel werkt
  #19  
Oud 28-08-09, 17:36
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

ik heb een lader gekocht bij ifactors(althans zo,n snoer voor sigaretten aansteker dinges) 9,95
maar tot mij verbazing vloog hij er al uit voor ik hem erin had
zeer slecht(terwijl e verkoper zei dus het is een goed dingetje
morgen maar retour brengen
kijken voor iets anders maar

gr mrfred
  #20  
Oud 28-08-09, 18:13
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

ik heb een nieuwe besteld van die wat ik had dus ik ben ook benieuwd bij de verkoper deed die het ik laat het weten als ik hem in huis heb
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
auto lader werkt niet meer na nw upload pamaco69 iPhone algemeen 2 15-08-10 22:39
iphone4 houder/lader voor iphone met hoesje? Erik1965 iPhone accessoires en onderdelen 2 30-07-10 23:26
Auto lader en audio mgelijkheid. RKruissen iPhone accessoires en onderdelen 3 14-07-09 12:22
auto houder 2g... met wensen Reloader iPhone accessoires en onderdelen 0 24-06-09 20:27
Auto lader voor Iphone 3G Rsport20 Archief 2 12-11-08 07:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:28.