//

Ervaringen op vakantie? Problemen met hitte?

Ervaringen op vakantie? Problemen met hitte? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga over een aantal dagen op vakantie en ben zojuist geconfronteerd met het feit dat mijn TomTommetje niet meer werkt. Nu zat ik eraan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-08-09, 15:27
Ciao Ciao is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard Ervaringen op vakantie? Problemen met hitte?

Ik ga over een aantal dagen op vakantie en ben zojuist geconfronteerd met het feit dat mijn TomTommetje niet meer werkt.

Nu zat ik eraan te denken om Navigon voor de iPhone te kopen. Ik heb al veel gelezen over de functionaliteit van het systeem, welke me lijkt te bevallen, maar ben erg benieuwd naar vakantie-ervaringen van andere mensen.

Kan je er goed mee op vakantie, of zijn er factoren die ervoor zorgen dat het toch net niet lekker werkt (gebrekkige gps-ontvangst tussen de bergen, hitte, enz.)

Ik ben zelf van plan naar Zuid-Frankrijk af te reizen. Mijn grootste angst is dat mijn batterij/iPhone het door hitte begeeft.

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!

Ciao!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Met de iPhone op vakantie: mobiel internetten in Italië en Duitsland iCulture Internet in buitenland (roaming) 0 13-09-09 21:30
Op vakantie met iPhone + T-Mobile youneedstyle Odido (T-Mobile) 2 12-09-09 23:33
Barst na Iphone 10 min blootstellen aan hitte. nina023 iPhone algemeen 12 10-09-09 08:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:40.