//

Parrot van de leg na gebruik van Navigon

Parrot van de leg na gebruik van Navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Aanvankelijk werkte mijn Parrot i9200 voorbeeldig met mijn Iphone G3. Na de laatste update van de Iphone werkte het allemaal niet meer. Ook kan het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-09, 18:42
Hansonius Hansonius is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard Parrot van de leg na gebruik van Navigon

Aanvankelijk werkte mijn Parrot i9200 voorbeeldig met mijn Iphone G3. Na de laatste update van de Iphone werkte het allemaal niet meer. Ook kan het zijn dat de software van de Parrot struikelde nadat ik NAVIGON ging gebruiken die ook via blue tooth werkt. Er zou een nieuwe update zijn van Parrot, maar deze is onvindbaar. Wie weet raad? Botst de software van NAVIGON met de Iphone? Of is het toch Apple die een steek laat vallen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-09, 21:29
Konfu Konfu is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 120
Standaard

het zal wel eerder liggen aan de parrot firmware die niet meer compatibel is met de nieuwe update van de iphone

welke firmware van de parrot heb je ?
welke iphone OS had je voor jouw update en welke heb je nu ?
__________________
Apple iPhone 3GS 16GB - Firmware 3.0.1
  #3  
Oud 19-08-09, 08:41
Hansonius Hansonius is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Konfu Bekijk bericht
het zal wel eerder liggen aan de parrot firmware die niet meer compatibel is met de nieuwe update van de iphone

welke firmware van de parrot heb je ?
welke iphone OS had je voor jouw update en welke heb je nu ?
-----------------------
Hansonius: Ik denk dat je gelijk hebt. Weet jij of Parrot met nieuwe software komt of heeft? Op de site vind ik er niets over en een helpdesk kan ik ook niet vinden. Ik kan zo gauw niet zien welke firmware ik heb van Parrot. Van Iphone heb de nieuwste software een paar weken geleden gedownload.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
probleem met laden van Navigon van pc naar iphone jeroenstaal40 iTunes 5 27-05-11 21:33
Hardware: TomTom of Navigon met parrot MKi9200 jvdv23 iPhone Navigatie 2 28-01-11 09:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:52.