Sinds ik een update gedaan het naar iOS 4.3.3 heb ik het volgende:
Ik heb een echte
TomTom carkit voor de
iPhone, daarvoor nooit problemen gehad maar sinds de update naar 4.3.3 krijg ik steeds volgende foutmelding:
"Opladen niet ondersteund met dit accessoire"
Ik denk, WTF, dat heeft altijd opgeladen maar nu ineens zou dit accessoire het niet meer kunnen?
Wat doe ik dan, ik trek de
carkit uit via de sigarettenaansluiting en steek hem daarna terug in. En krijg idd dat geluidje dat het oplaad en de
batterij bovenaan verschijnt er een bliksemiccontje wat wil zeggen dat de batterij aan het opladen is. OK zo hoort het maar een paar minuten later, weer een pop up, "Opladen niet ondersteund met dit accessoire". Trek het terug uit en in en het laad terug op, beetje lader terug die foutmelding. Aan wat zou dat kunnen liggen? Carkit steekt in, het is niet dat een kabel stuk is ofzo want het laad daadwerkelijk op maar vanaf ik die foutmelding krijg stop het met laden want dan is die bliksemflits icoontje ook weg. Trek steker terug uit en dan weer in en laad terug op. Tot ik weer het bericht krijg. Het is een TomTom Car kit voor iPhone, tuurlijk dat dit werkt met een ihone. Het werkte voor de update altijd. Nu die stomme melding. Zou dit ook aan iOS 4.3.3 kunnen liggen?
Heeft iemand deze foutmelding ook al gekregen dat je carkit stopt met laden door die foutmelding?