//

TomTom carkit andere bevestiging ipv zuignap

TomTom carkit andere bevestiging ipv zuignap discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Disksoft Voor mensen die hem zonder zuignap willen bevestigen zoals ik, ik heb deze easyport houder besteld zodat ik hem op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 31-01-10, 14:39
eriksmith200 eriksmith200 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Disksoft Bekijk bericht
Voor mensen die hem zonder zuignap willen bevestigen zoals ik, ik heb deze easyport houder besteld zodat ik hem op een proclip kan bevestigen en toch kan draaien en zonder die plakschrijf kan monteren. Wat ook hoogte scheelt aangezien anders die zuignap er ook nog aanhangt waardoor hij meer naar voren komt.


Hij is hier te bestellen
Ik heb deze besteld en ontvangen, maar nu heb ik een domme vraag: hoe bevestig ik de tomtom carkit hier aan?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 01-02-10, 12:38
eriksmith200 eriksmith200 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Disksoft Bekijk bericht
Voor mensen die hem zonder zuignap willen bevestigen zoals ik, ik heb deze easyport houder besteld zodat ik hem op een proclip kan bevestigen en toch kan draaien en zonder die plakschrijf kan monteren. Wat ook hoogte scheelt aangezien anders die zuignap er ook nog aanhangt waardoor hij meer naar voren komt.


Hij is hier te bestellen
In tegenstelling tot wat op de pdaplus website staat is deze niet te gebruiken icm de TomTom iPhone houder
  #63  
Oud 30-04-10, 07:05
roelofk's schermafbeelding
roelofk roelofk is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Deventer
Berichten: 103
Talking Bedankt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimpiewinger Bekijk bericht
Klopt mijn idee. Kijk bij pdashop en de review hoe het moet

voorruit hier nogmaals de beschrijving hoe een brodit aan de houder te monteren:

als je aan de onderkant kijkt van de houder zie je naast de kogel 2 zwarte rubber dopjes
die kan je omhoog halen door er een kleine schroevendraaier of pincet te gebruiken; dan zitten onder de 2 dopjes 2 kruisschroeven
deze ook verwijderen en dan voorzichtig de kogel met halve kogelhouder lostrekken .
letop er zit een veertje in die zorgt voor de klik en draai verbinding van de speaker.
dan de kogel eruit halen en vervangen door de nieuwe
kijk of veertje nog op zijn plek zit en doe dan de andere helft van de kogelhouder er weer op en draai de 2 schroeven weer vast
de 2 rubberdoppies er weer in en voilà je hebt een TOMTOM CARKIT met BRODIT bevestiging
alles met mekaar net geen 5 minuten werk en de prijs was 9 euro
Wimpie en P-Jay, ik wil jullie even bedanken voor jullie posts. Ik heb inmiddels ook mijn tomtom carkit met Carcomm CNM-163 en een brodit Proclip in mijn nieuwe golf VI bevestigt.

Eerst had ik hem met de plakschijf op mijn dashboard maar hij viel daar toen het warmer werd van af. Het plakgedeelte liet door de warmte los.

Nu is het perfect met de proclip op mijn luchtrooster bevestigd, lekker dichtbij voor makkelijke bediening en hij kan zowel landscape als portrait gedraaid worden.

Bedankt voor jullie uitleg en foto's!
__________________
blog.KidLazy.nl
  #64  
Oud 27-06-10, 22:18
henrie69 henrie69 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 46
Standaard

ik heb gisteren ook de houder van brodit bevestigd alleen schoot het veertje los.
Alleen weet ik niet hoe je hem erin moet plaatsen iemand een idee ?
  #65  
Oud 27-06-10, 22:32
roelofk's schermafbeelding
roelofk roelofk is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Deventer
Berichten: 103
Standaard

Ja daar had ik ook last van, ik heb hem met dat rondje naar beneden gedaan zeg maar. Gewoon uitproberen en anders schroef je hem zo weer los.

Ik heb nog wel een andere vraag ik vind dat mijn TomTom houder wat te losjes op de kogel zit, is dit een kwestie van de schroefjes strakker aandraaien?
  #66  
Oud 27-06-10, 22:37
henrie69 henrie69 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 46
Standaard

ik moet zeggen dat heb ik geen last van. je kan het proberen door de schroefjes strakker te draaien
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Software: Dan maar Navigon ipv TomTom? joblamie iPhone Navigatie 24 28-09-10 20:44
iPhone 4 | TomTom carkit Verschijning iPhone accessoires en onderdelen 32 25-08-10 20:54
Tomtom carkit + FM transmitter belgiumboy iPhone accessoires en onderdelen 1 27-06-10 23:49
carkit tomtom Thundermies iPhone Navigatie 4 02-05-10 10:51
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom ross iPhone Navigatie 3 09-10-08 22:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:19.