//

Geen GPS in Australie

Geen GPS in Australie discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Navigon en tomtom Australie geinstaleerd op een gejailbreakte 3gs. Eenmaal in Australie aangekomen kunnen bijde app's de gps niet vinden! Ook "Run keeper" ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-09, 10:10
jurben33 jurben33 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard Geen GPS in Australie

Ik heb Navigon en tomtom Australie geinstaleerd op een gejailbreakte 3gs. Eenmaal in Australie aangekomen kunnen bijde app's de gps niet vinden! Ook "Run keeper" vind geen sataliet.
In de instellingen heb ik ook landinstelling op maleisie gezet maar dat haalt niets uit. ik heb ook met maps geprobeerd mijn pos te bepalen maar dat helpt niet...Heb ik een bestandje nodig of moet het gewoon werken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-09, 10:12
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dat zou gewoon moeten werken.
  #3  
Oud 14-10-09, 10:19
jurben33 jurben33 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

oke. Kan ik m misschien resetten? raak ik dan niet mijn jailbreak kwijt?
  #4  
Oud 14-10-09, 10:21
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

en 'kaarten(maps)' dat orgineel op je iphone staat,kan je daar wel je gps mee vinden?
locatievoorziening is ingeschakeld bij je instellingen (bij algemeen)?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurben33 Bekijk bericht
oke. Kan ik m misschien resetten? raak ik dan niet mijn jailbreak kwijt?
je kan een je home en powerknop samen indrukken tot je iphone volledig uit staat (je berliest hier niet mee) en nadien gewoon terug opzetten
__________________
at your service

Laatst gewijzigd door Bomans; 14-10-09 om 10:27.
  #5  
Oud 14-10-09, 10:37
jurben33 jurben33 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

maps vind direct mijn positie maar die kan volgens mij ook mijn positie bepalen via telefoonmasten...? Dus dan weet ik nog niet of de gps het doet. Run keeper werkt ook met gps en die vind ook geen satalieten. in nederland werkeken al deze app's tadeloos.
Dus een harde reset kan ik straffeloos doen? Ik weet namelijk niet 123 hoe ik m weer moet jailbreaken! En ik zit Down under dus hulp is ver weg...
  #6  
Oud 14-10-09, 12:15
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Je kunt in maps zien of hij de positie bepaald heeft via telefoonmasten of via GPS:
Een 'stilstaande' blauwe cirkel rond je positie is telefoonmasten, een 'pulserende' (meestal kleinere) blauwe cirkel is GPS.
N.B. als je volledig uitzetten een 'harde reset' wilt noemen, ja, dan kun je hem straffeloos uitzetten en even later weer aan. Ik heb wel meer gehoord dat dat in veel gevallen helpt om een GPS fix te krijgen.

Laatst gewijzigd door huibregt; 14-10-09 om 12:28. Reden: zin vergeten
  #7  
Oud 14-10-09, 12:25
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurben33 Bekijk bericht
... Dus een harde reset kan ik straffeloos doen? Ik weet namelijk niet 123 hoe ik m weer moet jailbreaken! En ik zit Down under dus hulp is ver weg...
Een harde reset kan je probleemloos doen. je zla niets kwijtraken.

Gewoon de home knop en de power knop blijven indrukken tot hij uitvalt.
  #8  
Oud 14-10-09, 12:35
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

De GPS antenne van een 3G en 3Gs is zo klein dat deze bij GPS pakketten soms zijn locatie niet kan bepalen als je trager dan 4km/u gaat, versnel je, dan zal de GPS gemakkelijker zijn signaal ontvangen. Ik heb dit ook ondervonden met ene GPS pakket van de Benelux en ik had de ontwikkelaar hierover aangeschreven en kreeg dit als antwoord toegestuurd en bevestigde al wat ik zelf vermoede.
Heb je het al eens geprobeerd al rijdende/bewegende om een signaal vast te krijgen?

Voor de rest moet zulk pakket het doen zonder iets extra uit te voeren, maar ik heb zelf geen ervaring met Navigon en TomTom, wel met Ndrive, dus ik veronderstel dat zowat alle navigatie pakketten gelijkaardige werkingen hebben en niet geregistreerd dienen te worden en voorzien van een online activatie...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: navigatie iphone australie cassius62 iPhone Navigatie 3 26-10-11 22:32
geen gps radenmaar iPhone algemeen 5 13-10-11 20:15
Iphone 4 kopen in Australie Tqam Koopinformatie Rest van de wereld 0 18-01-11 19:09
iPhone 3GS uit Australië KillerBeeNLD Koopinformatie Rest van de wereld 5 23-09-09 11:54
Hardware: Geen GPS StefV iPhone Navigatie 6 18-03-09 18:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:29.