//

no data available bij gebruik Roqy bluetooth

no data available bij gebruik Roqy bluetooth discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij op weg helpen svp? Tot op heden werkte Roqy BT in combinatie met GPSmuis en TomTom goed op mijn gejailbreakte iphone 2G ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-01-10, 19:36
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard data not available bij gebruik Roqy bluetooth

Wie kan mij op weg helpen svp? Tot op heden werkte Roqy BT in combinatie met GPSmuis en TomTom goed op mijn gejailbreakte iphone 2G met custom firmware 3.0.
Vandaag Roqy geupdated (naar versie 0.9.5-1) en nu wordt de GPSreceiver nog wel gezien, maar een fix krijgen, ho maar. Ik kom niet verder dan "data not available".
Tevens heb ik de 2g van mijn broer middels blackrain van gejailbreakte firmware 3.1.2 voorzien en ook daarop dezelfde Roqyversie geinstalleerd. Echter: zelfde probleem: (ander merk) GPSreceiver wordt ook wel herkend, maar verder dan "data not available" kom ik niet. Uiteraard liggen de GPSreceivers buiten op tafel.
Op beide iphones staat "locaties" op "aan", is SBsettings via Cydia geinstalleerd, evenals mobile substrate. Meer kan ik niet bedenken en op de site van Roqy zelf zie ik ook geen oplossing voor mijn probleen, evenmin als op deze site of met googelen. Wie-o-wie heeft voor mij en mijn broer de ultieme tip?

Laatst gewijzigd door ABKtje; 07-01-10 om 11:20. Reden: schrijffout
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-10, 17:21
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Heb de oplossing onderhand zelf gevonden en zal 'm hier posten in de hoop iemand anders er ooit nog eens mee te kunnen helpen.
Op mijn 3.0 fw heb ik Roqy verwijderd en gereboot. Vervolgens via Cydia wederom de nieuwste Roqyversie geinstalleerd waarbij de betaalde licencekey automatisch weer ingevuld werd. Hierna weer gereboot en vanaf toen draaide GPS en navigatie (zowel TomTom als Sygic) weer prima.
Vervolgens op de iphone van mijn broer (fw 3.1.2 nooit eerder Roqy op geinstalleerd) ook Roqy verwijderd, gereboot, etc idem als bij mij en ook hier nu OK. In mijn geval kan ik me er iets bij voorstellen, aangezien ik de oudere versie van Roqy overschreven had. Bij mijn broer weet ik niet wat er nu verbeterd is, maar voor een ieder die met Blackra1n gejbt heeft naar 3.1.2: Roqu 0.9.5.1 draait hier dus op!
  #3  
Oud 07-01-10, 18:35
myplace myplace is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 99
Standaard

heb je hem nu draaien op die 2g ook met dezelfde licence key..
ben even benieuwd omdat ik 2 iphones heb...
__________________
Iphone : 4S | Huidige versie : 5.1.1
Iphone : 3gs | Origineel : iPhone OTB 3.0 T-Mobile | Huidige versie : 5.0.1
  #4  
Oud 08-01-10, 00:04
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Wij hebben beiden een 2G maar ik heb voor elke iphone apart 8 euro betaald aan Roqy. De serial die hij verschaft is namelijk gekoppeld aan je iphone.. is het wat mij betreft wel waard. Op Roqy's site zie je dat zijn programma al ruim 70.000 keer gebruikt is. Ik wou dat ik ook zulke progs kon schrijven...
  #5  
Oud 08-01-10, 16:22
myplace myplace is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 99
Standaard

oke bedankt...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Data blijft oplopen zonder gebruik??? jorisposma Odido (T-Mobile) 2 18-03-11 16:52
iPhone 3G GPS Data versturen over Wi-Fi/bluetooth naar Pc. DJTim Jailbreak apps en thema's 0 10-12-08 21:40
Betalen voor data ondanks geen gebruik debz iPhone algemeen 3 17-07-08 22:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.