//

Iphone loopt warm als tomtom opstaat

Iphone loopt warm als tomtom opstaat discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mannen (en vrouwen natuurlijk ook ) weet niet juist waar ik dit moet plaatsten maar heeft iemand dit ook? Ik heb TomTom gekocht uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-03-10, 12:19
yvesdeclercq's schermafbeelding
yvesdeclercq yvesdeclercq is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 37
Standaard Iphone loopt warm als tomtom opstaat

Hey mannen (en vrouwen natuurlijk ook )

weet niet juist waar ik dit moet plaatsten maar heeft iemand dit ook? Ik heb TomTom gekocht uit de appstore en de update gedaan naar 1.3 maar nu heb ik de indruk dat de iphone toch wel warm loopt als die opstaat. Gisteren een half uurtje opgestaan en voelde toch warm (niet echt heet heet) aan. Dut nog nooit eerder ondervonden.

LeClair
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-03-10, 15:01
casixh's schermafbeelding
casixh casixh is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 179
Standaard

Ja hij word waarschijnlijk wel stukje warmer omdat die toch wel bezig is en weet niet hoe warm die word maar al kan je gewoon nog vast houden lijkt het mij niet echt een probleem
  #3  
Oud 22-03-10, 09:17
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Ja, dat is een bekend feit. Bij de eerste versies van de navigatiesoftware was dit volgens mij nog veel erger, je kon de iphone dan vaak nog nauwelijks vastpakken van de hitte.
De nieuwere versies lijken wat zuiniger om te springen met de energie, maar feit blijft dat de iPhone steeds flink aan het werk is en dat merk je aan de temperatuur (en aan het snel leegraken van de batterij).

Laatst gewijzigd door huibregt; 22-03-10 om 09:19. Reden: toevoeging
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Help! Itunes loopt vast als ik Iphone aansluit baharco iTunes 21 10-09-11 10:34
iPhone: Iphone 3g loopt traag als een slak Blaze4life Jailbreak 6 02-08-10 20:47
laptop vergrendellen als je weg loopt met iphone van pc Ancotje iPhone Apps 1 19-02-10 10:15
3G opvolger als je abonnement nog loopt ! absrnd Odido (T-Mobile) 4 22-06-08 22:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:10.