//

Ervaring Navmii navigatie

Ervaring Navmii navigatie discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst Navmii gekocht kaart Nederland €2,49 ik dacht dat kan me de kop niet kosten. Ik ben er afgelopen zaterdag mee naar de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-05-10, 10:50
Luapnav Luapnav is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Goes
Berichten: 3
Smile Ervaring Navmii navigatie

Ik heb laatst Navmii gekocht kaart Nederland €2,49 ik dacht dat kan me de kop niet kosten.
Ik ben er afgelopen zaterdag mee naar de RAI gereden (iCreate), perfect naar de parkeergarage geleid.
Je kunt ook afzonderlijke kaarten kopen voor de BENELUX, Frankrijk ( heb ik nu ook aangeschaft voor de vakantie.) Duitsland en nog meer denk ik, heb ik nog niet zo opgelet.
De route wordt duidelijk aangegeven eventueel in 3d, ook de nachtmodus is beschikbaar.
Ik ben er zeer tervreden over, ook je snelhied wordt er duidelijk op weergegeven. Duidelijker dan bij TomTom waar ik een versie 4.0 van had op mijn vorige telefoon.
Ook staan er de nodige POI's op welke je zelf kunt instellen.

groet Paul
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-05-10, 17:30
appel982 appel982 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6
Standaard

ik heb deze ook had ff snel een navigatie nodig en die was goedkoop dus dacht boeien ik probeer het, het is niet dat ik er arm van word. Ben er goed over te spreken in combinatie met de prijs. Enige nadeel vind ik is dat de kaarten niet heel erg nieuw zijn, ik heb nog ff niet kunnen vinden uit welk jaar ze zijn, maar volgendsmij zijn ze ongeveer 3 jaar oud. Maar zelf gebruik ik hem nog steeds (al een maand of 2) en heb nog niet het idee gehad ik moet iets anders hebben. En kom ik in een nieuwe wijk dan doe ik het laatste stukje wel met de standaard iphone maps (die van google dus).

Ook vind ik het programma heel vriendelijk in omgang. hoofdmenu is duidelijk en je kan makkelijk van alles instellen in jou favoriete manier. je hebt een 2D en 3D functie (mijn voorkeur gaat uit naar 2d). De spraak die je geleverd krijgt is goed. alleen soms op de snelweg meld de navigatie dat je links aan moet houden ivm met een afrit, dat had er van mij wel uit gemogen. Zijn er meerdere vragen kan je die altijd stellen. weet zo ff snel niet uit mijn hoofd dingen te vertellen. Zit er een flitspaal database in? Geen id, iemand? ik zelf heb het nog niet ondekt
  #3  
Oud 27-01-11, 23:03
mbol mbol is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Hoi
Ik heb navmii ook geinstalleerd en het werkt prima. Het enige nadeel is dat als ik een gesprek ontvang, de navigatie wordt afgebroken. Na afloop van het gesprek moet ik het programma opnieuw starten, waarna de route opnieuw wordt berekend. Vind ik niet handig.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat na een gesprek Navmii weer gewoon verdergaat waar ie gebleven was?

ps ben nog een Iphone-newbie
  #4  
Oud 29-01-11, 00:31
Bagwan's schermafbeelding
Bagwan Bagwan is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 9
Standaard

Heb hem ook op mijn Iphone staan. Kreeg vandaag een telefoontje tijdens dat ik hem aan het instellen was. Ik hoefde het programma daarna niet opnieuw op te starten.

Ik ben ook een newbie.
  #5  
Oud 30-01-11, 14:57
hansbao hansbao is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Breda
Berichten: 18
Standaard

Ik heb het ook gedownload, werk perfect. Ik heb een TomTom houder voor de Iphone 4 welke de ontvangst voor satelliet verbeterd, geeft een zeer stabiele satallietontvangst. Het enige probleem met Navmii is dat navigatie bij de grens ophoudt, je moet het land waar je naar toe reist invoeren en opnieuw de route plannen om verder te kunnen. Hopelijk wijzigt men dit in de toekomst. Verder biedt het programme "veel voor weinig"
  #6  
Oud 01-02-11, 17:59
Bagwan's schermafbeelding
Bagwan Bagwan is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik heb er 2 ritten mee gereden en ben er flink mee in de problemen gekomen.
Meerdere malen gebeurde het dat hij je van de snelweg afstuurt om je daarna weer die zelfde snelweg op te sturen.
Hij stuurt je niet via de ideale route maar als je niet uitkijkt via de veer pond, wat mij zaterdag overkwam onderweg naar Zaandam.
Sta je toch raar te kijken...hier Normaal rijd ik er zonder navigatie zonder problemen naar toe.
Zondag onderweg naar Utrecht werd ik een zaken wijk ingestuurd waarbij ik niet anders kon dan omdraaien en terug de rondweg op om de volgende afslag te proberen.
Dit omdat de verkeerssituatie daar is veranderd. Tijd voor een fixe update!

Werkt dus niet perfect, maar wat verwacht je voor dat geld.
  #7  
Oud 02-02-11, 20:41
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Ik heb hem ook..Werkt idd goed, alleen stuurt hij mij ook van de weg af en doet dat bij alle tankstations..Om vervolgend weer de weg op te draaien..Op een gegeven moment heb je het wel door, maar irriteert wel..Normaal krijg ik wel een stuk van 100km rechtdoor, maar nu iedere keer maar 20 ofzo, of nog minder omdat er weer een tankstation aankomt..1 ding wel..Je let er wel beter van op, haha..Maar voor dat geld, toppie hoor...
  #8  
Oud 14-02-11, 14:20
GeNieuw GeNieuw is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard Navmii

Op zich een heel aardige navigatietapp. Goedkoop is hij zeker.

Wel moet je even wennen aan de gesproken instructies.
Iedere parkeerplaats of tankstation ziet hij als een op en afrit, dus vaak hoor je "links aanhouden" als je een parkeerplaats passeerd.
Ook het tellen van de afrit op een rotonde is soms een raadsel, in enkele gevallen telt hij én de oprit én de afrit. Ga je 3/4, dan hoor je "neem de vijfde afrit"

Kan je daar mee omgaan, dan is het fijne app.
  #9  
Oud 01-06-11, 08:48
joostdeman joostdeman is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 14
Standaard Nieuwe versie Navmii

Gisteren een nieuwe versie van Navmii geïnstalleerd. Wie heeft de verschillen met de vorige versie al in de praktijk ervaren?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Navmii gps giljom Overige providers België 0 22-01-11 14:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:56.