//

Traffic live uitzetten?

Traffic live uitzetten? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand idee dat je traffic live kan uit zetten bij Navigon? Geen zin om grote factuur te krijgen voor internetgebruik in het buitenland! Thx...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-07-10, 09:02
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard Traffic live uitzetten?

Iemand idee dat je traffic live kan uit zetten bij Navigon? Geen zin om grote factuur te krijgen voor internetgebruik in het buitenland!

Thx
__________________
at your service
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-10, 09:03
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Dataroaming uitzetten?
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 16-07-10, 09:35
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Is inderdaad een oplossing. Maar had het toch graag in het programma gezien. Heb navigon dikwijls opstaan op de binnenwegen (binnenland) voor de flitspalen. Dan geen geen filemelding nodig en vind het dan weg gesmeten MB van het internetabbo :-s
Thx

Laatst gewijzigd door truckdiver; 09-08-10 om 08:34.
  #4  
Oud 16-07-10, 21:18
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Opties -> Verkeer: Rekening houden met meldingen -> Uit.
Maarreh...flitspalen haalt Navigon toch niet 'live' (via de internetverbinding)? Je kunt dus idd volstaan met Dataroaming uit te zetten....

Laatst gewijzigd door ballegooier; 16-07-10 om 21:20.
  #5  
Oud 22-07-10, 14:11
Xirtam Xirtam is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Assen
Berichten: 15
Standaard

Dus als ik het goed begrijp dan moet ik voor dat ik de grens oversteek naar Duitsland, dataroaming uitzetten?
Data-verkeer zit in mijn abo bij T-Mobile maar als ik de grens over ben vertrouw ik dit niet meer en een op een dikke rekening zit ik niet te wachten.

Wel ontzettend jammer als het uit moet want richting Hamburg is traffic live op dit moment best handig.

Laatst gewijzigd door Xirtam; 22-07-10 om 14:18.
  #6  
Oud 22-07-10, 15:32
PaulSe PaulSe is offline
• iOS 6.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Standaard

Klopt inderdaad. Navigon zal dan aangeven dat de laatste verkeersinfo om die en die tijd voor het laatst is ververst. Als je mazzel hebt tref je een tankstation waar je Wi-Fi hebt. Dan kun je hem weer update. Dataroaming is erg duur. Denk aan zo'n 6 euro per mb. Heb het nooit gechecked, maar de verkeersinfo schijnt nog al wat mb's binnen te slurpen.
  #7  
Oud 22-07-10, 15:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Er bestaat nochthans een hele makkelijke oplossing; wis de app en zet deze er opnieuw gewoon op, easy toch .
Zolang je dan het niet terug aanschaft die live traffic is er toch geen probleem?

Deze onthoud het toch je dat al heb aangekocht dus je kan de app er altijd af gooien en terug opzetten en terug downloaden.
  #8  
Oud 08-08-10, 21:43
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Er bestaat nochthans een hele makkelijke oplossing; wis de app en zet deze er opnieuw gewoon op, easy toch .
Zolang je dan het niet terug aanschaft die live traffic is er toch geen probleem?

Deze onthoud het toch je dat al heb aangekocht dus je kan de app er altijd af gooien en terug opzetten en terug downloaden.
Ik begrijp werkelijk niet wat er nu gemakkelijker is dan de switch 'data roaming' op UIT laten staan. Er wordt dan simpelweg geen verkeersinformatie / data opgehaald, omdat het niet kán. Maargoed, zal wel aan mij liggen dat ik die dataroaming paniek niet snap....
Zelf heb ik Navigon in het buitenland gebruikt en op deze manier had ik alleen in NL verkeers info. Wel jammer, want in het buitenland (vakantiereis etc.) kan het pas echt goed van pas komen.
Edit: 0 bytes dataverkeer in het buitenland gemaakt, na terugkomst (kun je zelf trouwens ook nog bijhouden via Instellingen -> Gebruik -> Dataverkeer mobiel netwerk)

Laatst gewijzigd door ballegooier; 08-08-10 om 21:45.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon: Navigon Live Traffic Hjalmarr iPhone Navigatie 74 03-05-11 18:18
Navigon: Live traffic in Navigon Erikje128 iPhone Navigatie 3 18-01-11 09:32
Navigon Live Traffic Hjalmarr Archief 3 27-10-09 09:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:39.