//

TomTom vraagjes

TomTom vraagjes discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2 vragen over de tomtom voor de iphone - kan ik nou ook gewoon in het buitenland routes laden zonder dat ik gebruik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-08-10, 18:20
Idol Idol is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard TomTom vraagjes

Ik heb 2 vragen over de tomtom voor de iphone

- kan ik nou ook gewoon in het buitenland routes laden zonder dat ik gebruik maak van het internet, wat extra kosten met zich meebrengt?

- heb ik ook flitspaal herkenning bij tomtom voor de iphone in zowel nederland als het buitenland?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-10, 18:45
Electronaut's schermafbeelding
Electronaut Electronaut is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Gent
Berichten: 66
Standaard

- Indd navigatie zonder dat je internet verbinding nodig hebt, alle kaarten staan opgeslaan op je iPhone.

- TomTom heeft in de kaarten vaste flitspaalherkenning, mobiele flitslocaties denk ik niet, maar ben niet zeker.

Mvg
  #3  
Oud 07-08-10, 18:52
rvanhusen rvanhusen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Idol Bekijk bericht
Ik heb 2 vragen over de tomtom voor de iphone

- kan ik nou ook gewoon in het buitenland routes laden zonder dat ik gebruik maak van het internet, wat extra kosten met zich meebrengt?

- heb ik ook flitspaal herkenning bij tomtom voor de iphone in zowel nederland als het buitenland?
Hoeveel mensen vragen dit nu al en hoeveel mensen hebben hier nu al antwoord op gegeven. Je zou zo denken nu weet iedereen het zo langzamerhand wel of gebruikt eens een keer de zoekfunctie.

Maar nee hoor je vraagt het gewoon nog eens.

Jammer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: Tomtom openen vanuit Safari via tomtom:// URI? Ruud_ iPhone Navigatie 0 24-11-09 20:08
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen jeroenhermans Archief 3 24-08-09 16:56
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? iCulture iPhone Navigatie 0 29-05-09 18:40
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom ross iPhone Navigatie 3 09-10-08 22:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.