//

Welke carkit ivm TomTom??

Welke carkit ivm TomTom?? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Thx, al is dat nog niet veel! Ik had gehoopt dat hij ergens gewoon te koop was in een winkel, even in je handen hebben!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 21-10-10, 19:20
mogumrs mogumrs is offline
• iOS 5.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 29
Standaard

Thx, al is dat nog niet veel! Ik had gehoopt dat hij ergens gewoon te koop was in een winkel, even in je handen hebben!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 21-10-10, 19:49
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ik heb het ook al overal geprobeerd, maar nergens. Ik moet zeggen dat hij er netjes uitziet. Hij is hier ook besproken. Je kunt hem iets minder compact opklappen dan de TOMTOM houder. (maar dat doe ik toch niet, ik haal hem er soms in zijn geheel af en leg hem in het dashboardkastje. iPhone mag altijd wel met mee mee )Het voordeel is dat alle iPhones er in passen en je hoeft niet met een extra blokje te werken. Je kunt hem bovenop wat naar boven trekken en je iPhone erin zetten. Hij beschadigt er niet van. Dan duw je een knopje in en je duwt het bovenste gedeelte weer naar beneden en de iPhone zit vast. Een degelijk ding. Bij het instellen draai ik hem even in landscape en dan weer verticaal.
Wel krijg ik wel eens de melding dat dit accessoire niet geschikt is voor deze iPhone. Dat is een melding die veel voorkomt bij van alles en wat hier op het forum. Desondanks navigeert hij dan wel goed. Hij heeft ook snel een fix,
Hij laadt goed op en het geluid is perfect.
  #23  
Oud 21-10-10, 19:59
mogumrs mogumrs is offline
• iOS 5.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 29
Standaard

Is hij trouwens ook goed betreft handfree bellen, want dat is zeker niet onbelangijktrouwens bedankt voor info!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Bekijk bericht
Ik heb het ook al overal geprobeerd, maar nergens. Ik moet zeggen dat hij er netjes uitziet. Hij is hier ook besproken. Je kunt hem iets minder compact opklappen dan de TOMTOM houder. (maar dat doe ik toch niet, ik haal hem er soms in zijn geheel af en leg hem in het dashboardkastje. iPhone mag altijd wel met mee mee )Het voordeel is dat alle iPhones er in passen en je hoeft niet met een extra blokje te werken. Je kunt hem bovenop wat naar boven trekken en je iPhone erin zetten. Hij beschadigt er niet van. Dan duw je een knopje in en je duwt het bovenste gedeelte weer naar beneden en de iPhone zit vast. Een degelijk ding. Bij het instellen draai ik hem even in landscape en dan weer verticaal.
Wel krijg ik wel eens de melding dat dit accessoire niet geschikt is voor deze iPhone. Dat is een melding die veel voorkomt bij van alles en wat hier op het forum. Desondanks navigeert hij dan wel goed. Hij heeft ook snel een fix,
Hij laadt goed op en het geluid is perfect.
  #24  
Oud 21-10-10, 20:59
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Onze zoon demonstreerde hem pas door de iPhone in zijn broekzak te houden en zijn vriendin te bellen. Perfect. Ze was het gewoon. Net of ze bij je in de auto zat.
Zelf heb ik hem alleen met de iPhone in de houder geprobeerd. Ook perfect.
Lees het review maar eens: Mio GPS Car Kit: eerste compatibele carkit voor de iPhone 4 (update) - iPhone - iPhoneclub.nl
  #25  
Oud 28-08-11, 10:14
gozertje gozertje is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone3GSuser Bekijk bericht
Gebruik iemand hier zo'n kartkit :


Kan hem krijgen bij www.iPhonehuis.nl voor een tientje, en is 360 graden verstelbaar.
Iemand die dit nu al gebruikt en het me kan aanraden ?
Dat is geen carkit dat is een houder.
  #26  
Oud 23-09-11, 18:25
prescott prescott is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 2
Standaard

Even een vraag voor de kenners.
Ik gebruik mijn iphone 4 als navigatie met de tomtom app.
Nu heb ik een nieuwe auto met bluetooth carkit erin.
Dit werkt allemaal goed bellen en muziek etc.
Het enige probleem wat ik heb is dat de audio van de tomtom automatisch over de bluetooth gaat en ik het dus alleen hoor als ik in mijn auto via mijn iphone muziek luister (dus niet als ik naar de radio luister).
Mijn vraag is: is het mogelijk om de audio van de tomtom over de speaker van de iphone te laten lopen. Misschien iets met de audio output veranderen? iik km er voor alsnog niet uit.
  #27  
Oud 23-09-11, 18:38
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prescott Bekijk bericht
Even een vraag voor de kenners.
Ik gebruik mijn iphone 4 als navigatie met de tomtom app.
Nu heb ik een nieuwe auto met bluetooth carkit erin.
Dit werkt allemaal goed bellen en muziek etc.
Het enige probleem wat ik heb is dat de audio van de tomtom automatisch over de bluetooth gaat en ik het dus alleen hoor als ik in mijn auto via mijn iphone muziek luister (dus niet als ik naar de radio luister).
Mijn vraag is: is het mogelijk om de audio van de tomtom over de speaker van de iphone te laten lopen. Misschien iets met de audio output veranderen? iik km er voor alsnog niet uit.
Ik denk wel dat het mogelijk is, maar daar heb je minimaal een jailbreak voor nodig. Waarschijnlijk kun je als je de juiste plist bestanden edit dit wel aanpassen.
Hier is wel enige kennis over de opzet van iOS nodig en zoals eerder genoemd een jailbreak.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #28  
Oud 23-09-11, 19:03
prescott prescott is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor de snelle reactie

Ik heb echt geen idee wat plist bestanden en een iOS inhoud dus het zal wel een lastig verhaal worden, tevens is mijn telefoon van de zaak en ik weet niet wat de gevolgen van een jailbreak zijn.
  #29  
Oud 05-03-12, 00:31
heydan heydan is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 14
Standaard

gewoon de radio ook via je iphone
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 | TomTom carkit Verschijning iPhone accessoires en onderdelen 32 25-08-10 20:54
Tomtom carkit + FM transmitter belgiumboy iPhone accessoires en onderdelen 1 27-06-10 23:49
carkit tomtom Thundermies iPhone Navigatie 4 02-05-10 10:51
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom ross iPhone Navigatie 3 09-10-08 22:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:46.