//

GPX via navigon of tomtom offline

GPX via navigon of tomtom offline discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of het mogelijk is via de gps-functie van de Iphone gpx bestanden te importeren naar Navigon of Tomtom. De bedoeling is om vooruitgestippelde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-11-10, 16:04
manis manis is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zeeland
Berichten: 9
Standaard GPX via navigon of tomtom offline

Weet iemand of het mogelijk is via de gps-functie van de Iphone gpx bestanden te importeren naar Navigon of Tomtom. De bedoeling is om vooruitgestippelde fietsroutes (bv via knooppuntenrouteplanner) op mijn Iphone te laten werken. Ik vind hier nergens iets over terug, en vind dit toch een echt gemis.

Er wordt wel hard van de daken geschreeuwd dat er allemaal fraaie fietsapplicaties zijn, en er wordt zelf beweerd dat ze beter zijn dan de Garmins, maar in de praktijk moet je over een constante internetverbinding beschikken. Helaas is dit niet zo waar ik woon, en bovendien werkt dit niet in het buitenland.

Trails biedt wel zo een soort mogeljkheid, maar daar voor moet je online gaan en dat is nu net niet de bedoeling.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-11-10, 16:35
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Navigon en TomTom hebben geen import-mogelijkheid.

Citaat:
Er wordt wel hard van de daken geschreeuwd dat er allemaal fraaie fietsapplicaties zijn, en er wordt zelf beweerd dat ze beter zijn dan de Garmins...
Wie roept dat dan zo hard?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
navigon vs tomtom ivotje10 iPhone Navigatie 26 30-08-12 23:14
Software: Gratis Offline Navigatie Navigon ism T-Mobile ballegooier iPhone Navigatie 60 23-11-11 18:49
Navigon of TomTom?? windofsurf iPhone Navigatie 31 20-09-10 19:21
TomTom en Navigon 3g 8gig stony667 Archief 11 19-10-09 15:49
Tomtom of Navigon? vbbmartin Archief 1 21-06-09 19:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:50.