//

TomTom navigatie met los toetsenbord

TomTom navigatie met los toetsenbord discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb de iPhone 4 sinds een week met TomTom West-Europa en TomTom carkit en dat werkt perfect. Thuis, in een flat onder een betonnen dak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-12-10, 11:12
MarkM MarkM is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 23
Standaard TomTom navigatie met los toetsenbord

Heb de iPhone 4 sinds een week met TomTom West-Europa en TomTom carkit en dat werkt perfect. Thuis, in een flat onder een betonnen dak toch prima GPS-verbinding, kan ik bestemmingen ingeven maar dat is erg omslachtig op dat kleine toetsenbordje in de iPhone. Omdat ik dagelijks nogal wat adressen in moet typen ben ik op zoek naar een draadloos toetsenbordje voor de iPhone 4. Heb absoluut geen verstand van die zaken, maar denk dat het bluetooth moet zijn. Las op OMT dat het kleine draadloze toetsenbordje van Apple gaat verdwijnen en zou er dus vlug bij moeten zijn.

Maar de uiteindelijke vraag is:
zou die geschikt zijn om verbinding te maken met de iPhone en hoe kan ik zorgen dat wat ik type ook te zien is in het navigatie programma?
Is er een alternatief?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-10, 12:19
MarkM MarkM is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 23
Standaard

Bedenk ondertussen dat het misschien ook mogelijk is met m'n grote toetsenbord van de iMac via een USB-hub naar de iPhone kabel. Enig idee of dat werkt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Carkit nodig voor TomTom navigatie? Striki1990 iPhone Navigatie 2 03-10-10 16:57
TomTom: TomTom werkt aan off-board navigatie: ideaal voor de iPhone iCulture iPhone Navigatie 2 03-11-08 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:40.