//

navigatie iphone australie

navigatie iphone australie discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan om volgend jaar een paar maanden door Australie te gaan reizen, nu leek het mij handig om hier voor een iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-10, 18:50
cassius62 cassius62 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard navigatie iphone australie

Ik ben van plan om volgend jaar een paar maanden door Australie te gaan reizen, nu leek het mij handig om hier voor een iphone met navigatie te gaan gebruiken.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben , en dan met name navigatie in Australie of buiten europa ?

Ben heel benieuwd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-11, 22:07
mordice mordice is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

Wij hebben deze zomer door Queensland genavigeerd (daar heb je nu een vaarbewijs voor nodig) met een Iphone 3GS en TomTom. Dat ging perfect. Verrassend veel wegen stonden op de kaart.

Toen we de de onbewoonde wereld inreden en de onverharde tracks opgingen hadden we niets meer aan TomTom. Ik had daarom ook een Garmin bij me die ik aan mijn Macbook pro had gekoppeld. Daarop had ik gedetailleerde kaarten (wandelkaart-details) staan. Dat werkte dus ook prima.

Veel plezier!
Martin
  #3  
Oud 03-01-11, 11:13
cassius62 cassius62 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

thxs voor je tip, Martin
  #4  
Oud 26-10-11, 21:32
Mirritant Mirritant is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik zoek juist ook een navigatiesysteem voor die onverharde wegen, wat raden jullie mij aan? Ik zie NAVV, Sygic, Tomtom en Navigon...

Cassius, waar heb jij uiteindelijk voor gekozen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 kopen in Australie Tqam Koopinformatie Rest van de wereld 0 18-01-11 18:09
iPhone 3GS uit Australië KillerBeeNLD Koopinformatie Rest van de wereld 5 23-09-09 10:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.