//

iOS 4.3 upgrade geeft probleem met tomtom carkit

iOS 4.3 upgrade geeft probleem met tomtom carkit discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag mijn iphone 4 overgezet naar iOS 4.3. Nu vindt mijn tomtom carkit de iphone plotseling niet meer. Bluetooth geeft aan geen verbinding te hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-03-11, 01:50
Enjee Enjee is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Question iOS 4.3 upgrade geeft probleem met tomtom carkit

Vandaag mijn iphone 4 overgezet naar iOS 4.3. Nu vindt mijn tomtom carkit de iphone plotseling niet meer. Bluetooth geeft aan geen verbinding te hebben met de carkit.
Heel graag tips!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-04-11, 16:15
roelie91 roelie91 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard

Heb hier Ook last van. Sinds jailbreaken van 4.3.1 met redsnow werkt bij mij carkit ook niet meer moet telefoon dan resetten ( herstel netwerkinstelingen )
  #3  
Oud 03-06-11, 21:50
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Idem hier.
Ik heb een 3Gs met 4.3.3.
Vanaf ik de TomTom carkit in de sigaretten aansteker steek, krijg ik soms onmiddellijk soms na 10 minuutjes de melding: Opladen niet ondersteunt met dit accesoire.
  #4  
Oud 04-06-11, 12:30
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

ook ik heb verschillende problemen met de carkit. met mijn vorige 3GS nooit problemen gehad en nu elke keer de melding dat dit ding niet geschikt is voor deze iphone. Hij laadt wel op maar ik kan hem ook niet koppelen via bluetooth. Ik druk toch steeds de juiste pincode in. Maar toch de melding dat ik de juiste pin moet nemen..
  #5  
Oud 05-06-11, 16:19
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Gisteren een nieuwe TomTom carkit gekocht en meteen werkte alles hoe het hoort.
lag in mijn geval dus zeker niet aan de IOS. oude gaat komende week terug naar TomTom in garantie.
  #6  
Oud 07-06-11, 23:10
gabeiggo gabeiggo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Hey Luitjes,

Ik heb hetzelfde probleem, sinds ik boven de 4.0 IOS zit. Corne64 dit duidt dus duidelijk op een IOS probleem in combinatie met een hardware probleem vanaf tomtom zijde. De tomtom carkits die namelijk op dit moment verkocht worden staat duidelijk bij tomtom carkit iphone 4. Het zou dus simpel weg betekenen dat de mensen die een wat oudere iphone hebben een nieuwe carkit moeten kopen. Ik vertik dat iig.

Ik heb het idee dat er in de nieuwere updates van appel een update is gedaan voor het bluetooth apperaat (wat overigens al op een andere frequentie zit, ivm het verkopen van bluetooth sync apps en eigen headsets van apple)

Ik gebruik de navigatie niet superveel en ben er sinds een paar maanden achter dat hij loopt te *****n, ik dacht dat het aan de telefoon lag en heb daarom mijn tel geupdate naar de 4.3.3 en kan de carkit nu helemaal niet vinden.

Ik ga iig verhaal halen bij een htc store! En ik mag over twee maanden een nieuwe telefoon uitzoeken omdat mijn abbo dan is afgelopen. Ik kan jullie iig wel vast vermelden dat het GEEN IPHONE meer word! Maar een Samsung Galaxy S2. Ben ik iig van al dat gezeur af Iemand nog een tomtom iphone carkit kopen
  #7  
Oud 07-06-11, 23:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gabeiggo Bekijk bericht

Ik heb het idee dat er in de nieuwere updates van appel een update is gedaan voor het bluetooth apperaat (wat overigens al op een andere frequentie zit, ivm het verkopen van bluetooth sync apps en eigen headsets van apple)
Bluetooth zit bij alle, maar dan ook alle, BT apparaten in de 2.4 Ghz ISM band.

En, Bluetooth zit niet op één frequentie maar op tientallen. Dat komt omdat Bluetooth FHSS (Frequency Hopping Spread Spectrum) gebruikt.

Dus, wat je daar postuleert is klinkklare onzin
  #8  
Oud 07-06-11, 23:31
gabeiggo gabeiggo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

En hoe verklaar je dan dat een iphone met geen enkel ander toestel verbonden kan worden om een bestandsoverdracht tot stand te brengen? Behalve met een andere iphone of ipad, ipodtouch
  #9  
Oud 07-06-11, 23:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gabeiggo Bekijk bericht
En hoe verklaar je dan dat een iphone met geen enkel ander toestel verbonden kan worden om een bestandsoverdracht tot stand te brengen? Behalve met een andere iphone of ipad, ipodtouch
Dat verklaar ik met het feit dat de iPhone niet alle Bluetooth profielen ondersteund.

Maar wat een carkit betreft ondersteund de iPhone wél de HFP 1.5 en PABP profielen.
  #10  
Oud 07-06-11, 23:37
gabeiggo gabeiggo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

nou als ik het zo hoor dan heb jij een antwoord voor ons probleem !! Laat maar horen !!
Reageren

Labels
4.3;tomtom;carkit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met tomtom carkit Jeroentje83 iPhone Navigatie 6 03-06-10 22:36
Probleem synchronisatie carkit TomTom ronniew iPhone accessoires en onderdelen 15 31-05-10 20:15
Werkt Carkit TomTom met nieuwe generatie iPhone appelman Archief 1 23-04-10 17:47
Werkt Tomtom carkit ook met Navigon APP? annepaulus Archief 1 12-10-09 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:13.