//

TomTom 1.7 flitscamera in-app aankoop

TomTom 1.7 flitscamera in-app aankoop discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Na Navigon verwijderd te hebben omdat ze daar nog steeds niet begrijpen dat er gebruikers zijn die graag hun iPhone in het engels willen zetten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-04-11, 17:01
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard TomTom 1.7 flitscamera in-app aankoop

Na Navigon verwijderd te hebben omdat ze daar nog steeds niet begrijpen dat er gebruikers zijn die graag hun iPhone in het engels willen zetten en dan toch een NL stem te willen heb ik maar weer gekozen voor TomTom.

Met de nieuwe TomTom update is het mogelijk om voor € 29,95 per jaar flitscamera's service te kopen.

1) is deze service beter dan bijvoorbeeld van Flitsmeister. (n.b. TomTom is weliswaar voor Europa en FM alleen in NL)

2) hoe zit het nou precies met data-gebruik van TT in het buitenland ? File - en Flitsmeldingen zullen toch gewoon data kosten ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-04-11, 19:52
rvanhusen rvanhusen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
hoe zit het nou precies met data-gebruik van TT in het buitenland ? File - en Flitsmeldingen zullen toch gewoon data kosten ?
Gelukkig geef je zelf et antwoord al. Deze vraag is geloof ik nu al 2000 keer voorbij gekomen.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 26-04-11 om 19:59.
  #3  
Oud 26-04-11, 20:03
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Ik gebruik zelf dat "abonnement" nooit, en gebruik dus alleen de vaste flitspalen. Dat is voor mij persoonlijk meer dan voldoende. De snelheidsboete die ik heb gehad was ook maar 15 euro, dus ik mag 2x te hard rijden in een jaar
  #4  
Oud 26-04-11, 21:39
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r03n_d Bekijk bericht
Ik gebruik zelf dat "abonnement" nooit, en gebruik dus alleen de vaste flitspalen. Dat is voor mij persoonlijk meer dan voldoende. De snelheidsboete die ik heb gehad was ook maar 15 euro, dus ik mag 2x te hard rijden in een jaar

het flitspalen abo is er pas sinds 1.7. Filemelding abo was er al veel langer vandaar mij vraag. thx
  #5  
Oud 27-04-11, 09:12
Benn Benn is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Gent
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r03n_d Bekijk bericht
Ik gebruik zelf dat "abonnement" nooit, en gebruik dus alleen de vaste flitspalen. Dat is voor mij persoonlijk meer dan voldoende. De snelheidsboete die ik heb gehad was ook maar 15 euro, dus ik mag 2x te hard rijden in een jaar
Bij jullie is dit inderdaad spotgoedkoop, bij ons betaal je minstens 50 euro voor 1 km te snel rijden, en dit kan snel oplopen tot 600-800
  #6  
Oud 28-04-11, 21:06
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman Bekijk bericht
het flitspalen abo is er pas sinds 1.7. Filemelding abo was er al veel langer vandaar mij vraag. thx
Ik heb dna toch iets over het hoofd gemist; ik heb vorig jaar al in julie hd traffic aangeschaft en daar zitten zowel de fille meldingen in als de vaste flitspalen voor 30 euro per jaar.
  #7  
Oud 01-05-11, 20:25
michaelvdvaart michaelvdvaart is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 30
Standaard

Ik heb de Flitsservice dezelfde dag na uitkomst van 1.7 gekocht en alles werkt op zich prima, maar had iets meer dynamische meldingen verwacht. Als ik nu ga rijden krijg ik overal een melding waar "mogelijk (regelmatig)" een mobiele flitser staat... Krijg dan een plaatje met een flitser op driepoot met een vraagtekentje. Is jullie ervaring dat er ook nog iets van verzekerde gemelde flitsers zijn die ook dynamisch worden opgepakt door deze service? Dat ik voor iedere plek waar misschien een flitser kan staan op de rem ga kon ik zelf ook wel verzinnen...
Dit valt me tot zover een beetje tegen eerlijk gezegd.

Wel grappig is dat bij een traject controle je nu ook een waarschuwing krijgt bij het overschrijden van de snelheid op het traject.
  #8  
Oud 06-05-11, 22:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michaelvdvaart Bekijk bericht
Ik heb de Flitsservice dezelfde dag na uitkomst van 1.7 gekocht en alles werkt op zich prima, maar had iets meer dynamische meldingen verwacht. Als ik nu ga rijden krijg ik overal een melding waar "mogelijk (regelmatig)" een mobiele flitser staat... Krijg dan een plaatje met een flitser op driepoot met een vraagtekentje. Is jullie ervaring dat er ook nog iets van verzekerde gemelde flitsers zijn die ook dynamisch worden opgepakt door deze service? Dat ik voor iedere plek waar misschien een flitser kan staan op de rem ga kon ik zelf ook wel verzinnen...
Dit valt me tot zover een beetje tegen eerlijk gezegd.

Wel grappig is dat bij een traject controle je nu ook een waarschuwing krijgt bij het overschrijden van de snelheid op het traject.
Normaal gezien kan je dat afzetten bij instellingen, ik ben daar ook geen voorstander van om iedere keer te moeten horen daar gaan ze mss staan, lol.
  #9  
Oud 18-05-11, 11:19
Pulletje Pulletje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 9
Standaard

Heeft iemand nu al eens daadwerkelijk een mobiel flitsteam zien staan en dat deze ook werd aangegeven? En wat is de bron die ze gebruiken?
  #10  
Oud 18-05-11, 15:15
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Het boeltje staat niet op punt: ik kom een flitspaal tegen maar het boeltje blijft hangen.
Ervoor was dat nooit het geval; er zijn dus werkelijk idioten bij die een flitspaal aangeven terwijl dat helemaal niet nodig is, mss alleen nodig als die flitspaal er nog niet instaat.
Daardoor loopt het boeltje van de flitspaal vast, dan moet ik onderaan de app wissen en dan is het terug oke maar iemand die op z'n baan redelijk wat flitspalen tegen komt die zal het wel beu worden omdenduur want iedere keer is het prijs.
Ik ben nog steeds geen mobiele tegen gekomen, daar kan ik niet op antwoorden.
  #11  
Oud 18-05-11, 18:07
bennie010 bennie010 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 57
Standaard

Flitsmeister is ook een handige app voor flitsers. Hier kun je mobiele flitsteam ed aangeven!
  #12  
Oud 18-05-11, 18:32
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bennie010 Bekijk bericht
Flitsmeister is ook een handige app voor flitsers. Hier kun je mobiele flitsteam ed aangeven!
Ik gebruik ook nog qflits
  #13  
Oud 19-05-11, 01:01
bennie010 bennie010 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 57
Standaard

Qflits, nog nooit van gehoord. Ik gebruik de meister icm flitsers.mobi haha
  #14  
Oud 19-05-11, 18:36
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bennie010 Bekijk bericht
Qflits, nog nooit van gehoord. Ik gebruik de meister icm flitsers.mobi haha
flitsmeister heb ik ook.
Gebruik meestal qflits
Maar wees gerust ; in beide apps zitten niet alle erin en worden ook niet alle door de mensen aangegeven laat staan 's nachts zoals ik overlaatst ben tegen gekomen. Blijft nog altijd opletten.
Vroeger was beter, toen had ik leuk apparaatje in de wagen voor mobiele controles; dat was pas top. .
In nederland bestaat zo'n dsi computer van stinger, kost helaas teveel voor me (had een evo966).
  #15  
Oud 20-05-11, 01:52
bennie010 bennie010 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
flitsmeister heb ik ook.
Gebruik meestal qflits
Maar wees gerust ; in beide apps zitten niet alle erin en worden ook niet alle door de mensen aangegeven laat staan 's nachts zoals ik overlaatst ben tegen gekomen. Blijft nog altijd opletten.
Vroeger was beter, toen had ik leuk apparaatje in de wagen voor mobiele controles; dat was pas top. .
In nederland bestaat zo'n dsi computer van stinger, kost helaas teveel voor me (had een evo966).
ja klopt. Jammer dat niet iedereen de moeite neemt om zo'n flitsers gewoon door te geven en sommige denken ook leuk te zijn door valse info door te geven.

Ja die stingers ken ik ook
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app tomtom updaten 1.4>1.4.1 gabletable iPhone Apps 0 05-07-10 20:54
TomTom: Wandelen met de TomTom app. Taco iPhone Navigatie 10 24-10-09 12:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:23.