//

Crashen

Crashen discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik zou eens willen weten of er nog meer mensen zijn die problemen hebben bij het feit dat navigon op mijn ipad zo dikwijls ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-05-11, 19:14
Overlord Overlord is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Katmandu...
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar Overlord
Angry Crashen

Hey,

Ik zou eens willen weten of er nog meer mensen zijn die problemen hebben bij het feit dat navigon op mijn ipad zo dikwijls crasht tijdens het navigeren?

Eergisteren is hij denk ik ongeveer een 10 keer gecrasht op een rit van 55km.

Vandaag vertrek ik met te navigeren en ben nog geen 100m weg of hij was al gecrasht.

Kan het liggen aan mijn jailbreak? Of aan andere bij geinstalleerde apps?

Heeft hier nog iemand problemen mee? En hoe heb je het opgelost?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-05-11, 18:54
daggy72 daggy72 is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Varese, Italië
Berichten: 3
Standaard Navigon 1.8.1 Europe crashes on iPhone4 iOS 4.3.2 JB

ook ik heb alleen maar problemen met Navigon, ik gebruik het eigenlijk pas sinds kort, nu ik geen onboard navi meer bezit, maar het werkt WAARDELOOS, totaal nutteloos.
ik heb een iPhone 4 (iOS 4.3.2 met jailbreak)... zelfs als er niks anders loopt op de iPhone (alle andere Apps afgesloten via SBSettings) crasht hij na een paar minuten, wat me al eerder opviel in eerdere versies was dat als ik na wat omzwervingen in andere Apps terugkwam in Navigon hij de weg compleet kwijt was en alleen navigatie stoppen, de App afsluiten en opnieuw opstarten werkte.
  #3  
Oud 26-05-11, 20:26
Overlord Overlord is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Katmandu...
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar Overlord
Standaard

Daggy,
spijtig om te horen dat jij hetzelfde probleem hebt.
Heb jij ook de optie van verkeer en panoramic view aangekocht? Want volgens mij heeft het daar mee te maken.
Wat me ook al opviel is dat als hij crashte en ik hem opnieuw aanzette en mijn route terug selecteerde via "laatste" dat hij geen verkeer aangaf. Daarom denk ik dus dat daar ergens iets foutloopt.

Ik heb bij navigon al een support-ticket ingediend en het eerste wat ze zeiden was dat 4.3.3 dit probleem zou oplossen. Helaas blijkt dit niet zo te zijn.
Het probleem dat jij aanhaalt van "de weg kwijt" heb ik nog niet gehad.
Moest ik meer horen van support zal ik het hier zeker posten.
  #4  
Oud 26-05-11, 20:31
daggy72 daggy72 is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Varese, Italië
Berichten: 3
Standaard

support ticket, zal ik ook maar meteen gaan doen! krijg ik ook 4.3.3 als antwoord ;-) maar dan kunnen we daarna samen PRESSEN

hun laatste tweet van 9 uur geleden:

@NAVIGON_
The updates 1.8.2 and select 1.4.2 for iPhone are released and solve the GPS issues some were experiencing. Check out in the next hours.

kunnen we weer 2 GB gaan downloaden en hopen dat het helpt (er staat niks over de crashes, maar je zult geheid eerst iOS 4.3.3 (no JB) en Navigon 1.8.2 moeten hebben eer ze gaan helpen :-(

Laatst gewijzigd door iScorpio; 26-05-11 om 20:47. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken!
  #5  
Oud 26-05-11, 23:57
Overlord Overlord is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Katmandu...
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar Overlord
Standaard

1.8.2 heb ik er een half uur opstaan en wat denk je...

Tijdens het simuleren gebeurd'"Na 400m moet u rechtsaf slaan en hebt" EN NIKS MEER. Crash dus... Voor zover de update lol!
Morgen nog eens proberen....

Dees was ik dus vergeten - reden edit.
Trouwens, ik denk dat ze niet moeten gaan ouwehoeren op het "no JB" want het is nog steeds legaal en anders zou het wel heel kort door de bocht zijn... Ik denk dat het 50/50 zal zijn van wel of niet JB...
Ik heb in mijn support-ticket in elk geval niks gezegd van een JB, maar zij hebben het ook niet gevraagd. Wel vroegen ze 2 keer welke iOS ik had terwijl dat al in de eerste mail stond die ik naar hun stuurde...

Laatst gewijzigd door Overlord; 27-05-11 om 00:00. Reden: Stuk vergeten.
  #6  
Oud 27-05-11, 14:59
Wilbie Wilbie is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Grijpskerk
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Overlord Bekijk bericht
1.8.2 heb ik er een half uur opstaan en wat denk je...

Tijdens het simuleren gebeurd'"Na 400m moet u rechtsaf slaan en hebt" EN NIKS MEER. Crash dus... Voor zover de update lol!
Morgen nog eens proberen....

Dees was ik dus vergeten - reden edit.
Trouwens, ik denk dat ze niet moeten gaan ouwehoeren op het "no JB" want het is nog steeds legaal en anders zou het wel heel kort door de bocht zijn... Ik denk dat het 50/50 zal zijn van wel of niet JB...
Ik heb in mijn support-ticket in elk geval niks gezegd van een JB, maar zij hebben het ook niet gevraagd. Wel vroegen ze 2 keer welke iOS ik had terwijl dat al in de eerste mail stond die ik naar hun stuurde...
Navigon is simpelweg iets te zwaar geworden voor een 3G. Helemaal als je Panorama View gebruikt of als je tegelijk muziek speelt.
  #7  
Oud 27-05-11, 17:18
daggy72 daggy72 is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Varese, Italië
Berichten: 3
Standaard

heb vanacht (heb hier slechts 2mbps dsl) de 1.8.2 update op mijn iPhone 4 iOS 4.3.2 gezet en vanmorgen zonder problemen een stukje genavigeerd, een stuk waarop hij eergisteren nog meermaals crashte.

mijn probleem lijkt dus verholpen en idd is het probleem dat de GPS de weg kwijt was na een tijdje in de background te draaien ook verholpen. *zich weer blij waant met Navigon*
  #8  
Oud 27-05-11, 17:36
Overlord Overlord is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Katmandu...
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar Overlord
Standaard

Daggy, ik ben blij voor jou dat jouw probleem opgelost is.

Wilbie, heb jij het over een Iphone 3G? In mijn eerste post staat namelijk dat het probleem zich voordoet op mijn IPAD...klein verschil
  #9  
Oud 30-05-11, 13:19
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

het ligt inderdaad echt aan de versie van Navigon. ik draai nog 1.7.0 en geen enkel probleem. update wel als de bugs er weer uit zijn.
  #10  
Oud 30-05-11, 20:34
Overlord Overlord is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Katmandu...
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar Overlord
Standaard

En ondertussen antwoordt support ook niet op mijn mails....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Crashen van Cydia Zephyer Jailbreak apps en thema's 9 17-03-11 21:37
Crashen Springboad nylezis iPhone algemeen 2 28-07-09 14:57
Apps crashen Jakem Archief 1 20-06-09 01:03
iPhone laten crashen! O.G. iPhone algemeen 4 28-01-08 20:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:21.