//

Activatie wordt gevraagd op Iphone?

Activatie wordt gevraagd op Iphone? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb mijn Iphone 3G weggedaan een Iphone 4 gekocht. Netjes een back-up gemaakt van de 3G vóór dat ik de 4 in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-08-11, 08:04
rschilders rschilders is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 31
Standaard Activatie wordt gevraagd op Iphone?

Hallo allemaal,

Ik heb mijn Iphone 3G weggedaan een Iphone 4 gekocht. Netjes een back-up gemaakt van de 3G vóór dat ik de 4 in gebruik nam. Alles overgezet naar de Iphone 4. Perfekt gelukt. Alles, inclusief contacten, muziek en apps stonden op mijn Iphone 4. Niet in de goede volgorde, maar ala, dat regelen we wel. Maar.....Sygic (voorheen Mobile Navigator) had ik al lang geleden gekocht, waarbij ik dit jaar nog 3D Cities erbij gekocht heb, wil niet meer starten. Sygic meldt op mijn Iphone dat het niet geactiveerd is. Als ik probeer te activeren, moet ik een aantal velden invullen met een productcode. Die heb ik niet. Ik heb al een email gestuurd naar de support-afdeling van Sygic, maar nog niks gehoord. Misschien dat een van jullie weet wat ik hier mee moet. Sygic van mijn Iphone afhalen en van Itunes en dan (gratis?) opnieuw downloaden?
Bedankt alvast voor jullie hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: jullie hulp gevraagd dringend,wordt zot ! didi007 Unlock 18 24-01-11 16:30
iPhone activatie Chane iPhone algemeen 7 27-07-10 15:58
iPhone: jailbreak iphone 3G + activatie hulp gevraagd xionix Jailbreak 1 16-07-10 23:53
wordt naar AT&t gevraagd widdie iPhone algemeen 1 22-05-10 21:27
iPhone Activatie leon Ontwikkelen voor iOS 1 05-07-08 22:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:28.