//

iPod Touch - AC Lader

iPod Touch - AC Lader discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik volgende week voor een week in Barcelona zit heb ik bij een of andere groothandel een iPod Touch AC Lader gekocht. Zn chinees ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-03-08, 00:11
NickLNL NickLNL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 44
Standaard iPod Touch - AC Lader

Omdat ik volgende week voor een week in Barcelona zit heb ik bij een of andere groothandel een iPod Touch AC Lader gekocht. Zn chinees ding waar je je PDA, iPod en andere dingen aan kan opladen.

Nu wou ik hem dus uitproberen, ding in het stopcontact en mn iPod eraan. Dan verschijnt er niet als normaal een oplaad balkje en lijkt volgens het batterij icoon na een uur ook niks opgeladen te zijn, hij blijkt dus niet te werken. Nou zet ik hem even later aan en uit, en opeens zegt het batterij icoon dat hij een stuk verder is opgeladen.

Nou is mijn vraag, kan het dat hij wel oplaad, maar dit niet laat zien? Of zit de fout in het balkje?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is erik1995 iPhone algemeen 3 07-10-10 17:35
lader verschil tussen ipod & iphone ? PatRRick iPhone accessoires en onderdelen 6 14-07-10 19:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.