//

iPhone covers en accessoires.

iPhone covers en accessoires. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook zojuist de iSkin Revo ontvangen en de 1e indruk is prima. Goed materiaal en pasvorm. Alles knoppen/aansluitingen zijn goed bereikbaar. Alleen het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-01-08, 20:15
netvista netvista is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 46
Standaard

Ik heb ook zojuist de iSkin Revo ontvangen en de 1e indruk is prima. Goed materiaal en pasvorm. Alles knoppen/aansluitingen zijn goed bereikbaar. Alleen het bijgeleverde "privacy" screen heb ik eraf gelaten omdat dit een wat korreliger beeld gaf. Maar verder dus niets dan lof.

Ik was 30 euro kwijt bij deze verkoper op ebay....een koopje dus!

edit:

Ik zie net dat hij zijn prijs met 6 euro heeft verhoogt. Maar dan nog is het goed te doen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 06-01-08, 21:55
NickNL's schermafbeelding
NickNL NickNL is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 83
Standaard

Heb een vraagje is er een verschil tussen een hoesj voor de Iphone 1 Gb en Iphone 8 GB?
  #23  
Oud 06-01-08, 21:57
netvista netvista is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NickNL Bekijk bericht
Heb een vraagje is er een verschil tussen een hoesj voor de Iphone 1 Gb en Iphone 8 GB?
Iphone 1 GB??? nooit van gehoord. Maar ik neem aan dat je de 4 GB versie bedoelt..nee hier zit geen verschil tussen.
  #24  
Oud 06-01-08, 22:10
NickNL's schermafbeelding
NickNL NickNL is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 83
Standaard

vreemd want op de deutsche sites staat de 1 gb maja zal wel een fout zijn!! Ik wil voor 25 een hoesje hebben zonder klip, die dus makkelijk in je broek past?! iemand een tip?!?!

Ook in nederland of duitsland!!
  #25  
Oud 08-01-08, 16:37
stanleytip stanleytip is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard

PAS OP mensen die bij isupplies hoesjes kopen kijk goed verder want hun zijn super duur ik heb een hoesje besteld voor 20 euro terwijl die op marktplaats 5 euro is Vergelijk met deze site Wij wensen iedereen een heel gelukkig en gezond 2008 !!

en met isppulies
  #26  
Oud 17-01-08, 16:01
josduiven josduiven is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 25
Standaard

</TITLE> <META NAME="GENERATOR" CONTENT="LogiVert_N_4.5.0.27"> <meta name="verify-v1" content="o2h34dn94r831ZFZ5uv+dE8wPGUhnUESIhjXSYyxH6M=" /> <META NAME="author" CONTENT="A.Saltzherr"> <META NAME="keywords" CONTENT="nintendo, gsm, gsmhoesje, disney

is deze door iemand aan te raden? wat kan je beter kopen..zon silliconen hoesje..een sok..of zin fyberglas ding...?
  #27  
Oud 17-01-08, 16:50
Phuncz's schermafbeelding
Phuncz Phuncz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 79
Standaard

Zelf heb ik de Agent 18 hoes via de Apple store en ik ben er enorm tevreden van. Het doet geen afbreuk aan het toestel qua design, het volgt gewoon de lijn. Hij wordt een 6mm dikker maar hij is dan ook goed beschermd en je kan aan alles rechtstreeks behalve de SIM-kaart. Perfecte pasvorm, alleen kan je de standaard dock niet gebruiken. Er is wel een stukje bij om hem in de Universal Dock te plaatsen.
  #28  
Oud 25-01-08, 20:18
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

hier ook mooie te vinden
Vaja Leather Products
  #29  
Oud 25-01-08, 20:33
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Man o man wat zijn die dingen duur! En nog nieteens bijzonder mooi... Nee ik blijf erbij dat Fabrixcases de mooiste maakt maar leer is mischien iets luxer! Ik ben alleen geen leer liefhebber En dan heb ik het er nognieteens over dat ik geen Dode koe huit om de iPhone zou willen En voor je het me vraagt nee ik ben niet vegetarisch ofzo

Greetz, Stiruam
  #30  
Oud 26-01-08, 23:22
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Een keer wat anders dan de "normale" standaard cases:

*KLIK*

Voorbeeld van 1:

__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
  #31  
Oud 26-01-08, 23:34
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

damn die zijn wel mooi
  #32  
Oud 27-01-08, 14:20
LinQ's schermafbeelding
LinQ LinQ is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 79
Standaard

eBay Store: Search results for Faceplate Face Plate Cover Accessory.
  #33  
Oud 27-01-08, 15:18
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Hey das mooi, nog meer verschillende! En zeker niet duur!
  #34  
Oud 04-02-08, 19:24
EasyI EasyI is offline
Banned
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 49
Standaard

Hey,

Deze heeft ook Iphone skins: GelaSkins
(voorlopig staan ze nog niet op de site, maar als je een mailtje zend zullen ze je wel kunnen zeggen welke ze op voorraad hebben, bij de skin is ook een screen protector)

Momenteel is de Iphone nog niet uit in de Benelux, en mss dat er meerdere mensen zijn die zo'n skin willen.
Vannaf meerdere stuks kan ik er voor zorgen dat ze rond de 10€ zullen liggen (normaal 13,95)

Ik hoor wel of iemand deze inkoopactie op zich wil nemen.... (je zend me maar een mailtje en dan geef ik je het e-mail adres door van de verantwoordelijke van gelaskins....

Laatst gewijzigd door EasyI; 04-02-08 om 19:26.
  #35  
Oud 02-05-08, 15:37
matsipatatsi matsipatatsi is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

ik heb mij iskin revo gewoon in de mediamarkt in antwerpen gekocht ze hadden ze nog in alle kleuren
  #36  
Oud 18-12-08, 22:44
nbrakels nbrakels is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 3
Standaard

Deze heb ik via www.iretail.nl:

Metallic series in zilver. voor iPhone 3G. Vind 'm zelf erg mooi! Je kunt er ook losse screenprotectors bestellen voor je iPhone.
  #37  
Oud 11-01-09, 16:56
carneirodesign carneirodesign is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 33
Standaard Beschermhoesjes en oplader

Op yourstuff.nl zijn goedkoop beschermhoesjes te krijgen voor de iPhone 3G. En ik heb daar zelf voor mijn iPhone 2G een oplader gekocht voor 5,95euro. Handige licht en klein ding!
  #38  
Oud 19-02-09, 13:34
vandenb vandenb is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik heb voor mijn vorige iPhone ooit een case gekocht waar een plakvelletje bij zat voor op het scherm, en dat was perfect: de case gebruikte ik na een paar dagen niet meer, het velletje zit er nu nog op.

Voor mijn nieuwe wil ik dus alleen zo'n velletje, maar: ik wil wel het *juiste* velletje. Ik had bij T-Mobile (de winkel) een doosje met twee velletjes gekocht, maar dat bleek slappe troep te zijn die niet zonder luchtbellen aan te brengen was.

Ik zoek dus zo'n velletje dat net iets steviger is, dat een beetje weerstand biedt als je het opplakt en daarna zit als een huis.

Iemand suggesties?
Dank!

Dus eigenlijk: de screen protector op Cases voor de iPhone 3G- iRetail - maar dan niet spiegelend. Ik wil mijn iphone kunnen zien als ie uit staat

edit: never mind, gewoon even doorklikken op die site dus...

Laatst gewijzigd door King1987; 19-02-09 om 14:00. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #39  
Oud 19-02-09, 14:16
carneirodesign carneirodesign is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 33
Standaard Beschermhoesje en crystalcase

Ik heb die van Your Stuff.nl ook...
Die zijn vrij dik en heb echt 0 luchtbelletjes!
Ging er vrij eenvoudig op. Daarnaast in combinatie met de Crystalcase is het een prima bescherming.
  #40  
Oud 19-02-09, 14:22
vandenb vandenb is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard

Mja, ik wil dus geen case meer... in de begindagen van mijn eerste iphone heb ik er drie verschillende geprobeerd, maar waarom je mooie telefoon beschermen als je 'm er tegelijkertijd mee verstopt?
Nu heeft mijn eerste wel wat krasjes aan de achterkant, maar ik vind 'm er niet lelijker van geworden, en hij is altijd zijn mooie zelf gebleven.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3D geprinte iPhone covers! briangarret iPhone accessoires en onderdelen 1 11-01-10 22:50
Windows: Zwarte covers ipod app in iphone rAsk iTunes 8 17-12-08 11:55
Muziek: Iphone herkend de helft van mijn album covers niet mikeness Muziek, foto & video 8 22-08-08 21:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:54.