//

Alternatief voor hoesje

Alternatief voor hoesje discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag, Ik zoek voor mijn vriendin een iPhone hoes. Omdat ze nogal vaak haar gsm's laat vallen en omdat ze niet wilt dat dat met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-12-11, 21:53
JanR's schermafbeelding
JanR JanR is offline
 
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 58
Standaard Alternatief voor hoesje

Goeiedag,

Ik zoek voor mijn vriendin een iPhone hoes. Omdat ze nogal vaak haar gsm's laat vallen en omdat ze niet wilt dat dat met haar nieuwe iPhone gebeurt, zoek ik dus een gepast hoesje. Ik kwam nu bij het volgende uit:

Urban Outfitters - Cooperative Phone Clutch

Maar heeft iemand misschien een 'mooier' alternatief voor dit hoesje? Qua vorm moet het wel hetzelfde zijn...

Alvast bedankt
__________________
Mooi // Mooier // iPhone 3GS 16GB Black
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-11, 22:06
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Tsja is het praktisch om te bellen met een doosje aan je oor? Ziet er leuk uit maar als je om te bellen je iphone er uit moet halen is de kans op vallen nog erg groot aanwezig.
Ik zou eerder kiezen voor een full body case waarmee je eenvoudig kunt bellen terwijl hij in je case zit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik zoek een hoesje voor sport én voor dagelijks gebruik MCNO iPhone accessoires en onderdelen 0 20-06-11 10:42
hoesje of geen hoesje? josephusjg iPhone accessoires en onderdelen 11 07-08-09 23:40
Magneten in hoesje schadelijk voor iPhone? Roobster7780 iPhone accessoires en onderdelen 10 25-02-09 21:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:39.