//

afstandsbediening voor oortjes

afstandsbediening voor oortjes discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een vraagje. ik ben op zoek naar een adapter met afstandsbediening. Met die afstandsbediening bedoel ik dan zoals ze op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-11, 16:45
CoolingThunder CoolingThunder is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Question afstandsbediening voor oortjes

Hallo allemaal,
ik heb een vraagje. ik ben op zoek naar een adapter met afstandsbediening. Met die afstandsbediening bedoel ik dan zoals ze op de originele oortjes zitten, met dat grote knopje waar je op kan drukken voor het volgende/vorige nummer, pauze en volume + of -. Ik zou dit graag willen omdat ik liefst andere oortjes zou willen gebruiken dan de originele (owv de geluidskwaliteit) maar ik zou toch graag de mogelijkheid willen hebben om mijn iphone te bedienen zonder hem uit mijn zak te moeten halen...
groetjes,
CoolingThunder
iLuv
zoals deze, alleen versturen zij niet naar belgie, en ik heb ze (voorlopig) nog nergens anders gevonden...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-11, 17:35
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Astumblief...

ILUV IEA15 ADAPTER VOOR KOPTELEFOON EN AFSTANDSBEDIENING - ZWART test prijsvergelijking prijs vegelijken ILUV IEA15 ADAPTER VOOR KOPTELEFOON EN AFSTANDSBEDIENING - ZWART - België
  #3  
Oud 30-12-11, 19:36
CoolingThunder CoolingThunder is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Die heb ik al gevonden, is uitverkocht... Het moet niet per se die adapter zijn, iets soortgelijks is ook goed!

Laatst gewijzigd door CoolingThunder; 30-12-11 om 19:37. Reden: Te vlug gepost
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe oortjes voor Iphone (geen in-ears) RV17 iPhone accessoires en onderdelen 2 26-09-10 19:34
Muziek: Tips voor oortjes/koptelefoon? Frespinator Muziek, foto & video 1 05-08-10 10:57
iPhone oortjes niet voor 3G bont iPhone accessoires en onderdelen 2 04-06-10 15:01
Oortjes voor rond de 50 euro libia iPhone algemeen 9 21-03-10 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:25.