//

Toetsenbord en/of extra externe accu?

Toetsenbord en/of extra externe accu? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand die een draadloos of bedraad toetsenbord weet voor de iPhone 4S? En ook iemand die ervaringen heeft met de Hyperjuice Nano externe accu? De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-01-12, 20:40
rvkl rvkl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 8
Standaard Toetsenbord en/of extra externe accu?

Iemand die een draadloos of bedraad toetsenbord weet voor de iPhone 4S?

En ook iemand die ervaringen heeft met de Hyperjuice Nano externe accu? De 4S is wel erg snel leeg en Hyperjuice belooft tot 13 uur extra internet tijd. 1800mAh zegt mij weinig, is dit voldoende?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-01-12, 21:35
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik heb een tijdje terug een Mophy Juice Pack Plus aangeschaft en daarmee kan ik de iPhone iets meer dan 1 keer extra laden. Ik denk niet dat ik die nog weer hoef gebruiken, want:

Ik heb de laatste beta geïnstalleerd van iOS 5.1 en daarmee gaat de accu van mijn iPhone beduidend langer mee. Misschien moet je dus nog even wachten met die extra accu.
Mocht je toch een accu willen aanschaffen, bedenk dan ook dat daarmee de 'draagbaarheid' afneemt: de iPhone wordt er vaak beduidend zwaarder en groter van.

Mbt externe keyboards voor de iPhone: daar heb ik geen ervaring mee. Voor de iPad wel, mijn iPadhoes heeft er eentje ingebouwd. Gebruik hem slechts nu en dan.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
externe accu 4s ?? martijndk1983 iPhone algemeen 1 02-11-11 17:15
Iphone 3G externe toetsenbord Fulmaster iPhone accessoires en onderdelen 0 30-04-11 23:06
Goede externe accu voor de iPhone 4 ProMac iPhone accessoires en onderdelen 2 17-04-11 23:00
Verleng kabel voor externe accu?? kapiteiniglo iPhone accessoires en onderdelen 5 08-02-09 15:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:44.