//

Nieuwe binnenkant iPhone, gaat niet aan via laptop

Nieuwe binnenkant iPhone, gaat niet aan via laptop discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mij net een nieuwe binnenkant en scherm gekocht, iPhone 3GS 16GB Volledig gemonteerde achterkant zwart *-*Telefoon Onderdelenshop - De goedkoopste in iPhone onderdelen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-02-12, 01:10
RinoP RinoP is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 8
Standaard Nieuwe binnenkant iPhone, gaat niet aan via laptop

Ik heb mij net een nieuwe binnenkant en scherm gekocht,
iPhone 3GS 16GB Volledig gemonteerde achterkant zwart *-*Telefoon Onderdelenshop - De goedkoopste in iPhone onderdelen & accesoires!

iPhone 3GS Volledige voorkant (LCD en Digitizer) zwart *-*Telefoon Onderdelenshop - De goedkoopste in iPhone onderdelen & accesoires!

Waarvan bij het scherm, het glas te dik is en uitsteekt:-(

Ik heb dit allemaal juist vervangen, als ik mijn iphone is mijn laptop steek, gebeurt er niets, als ik de iphone met mijn usbstekker in de huisstekker steek, gaat hij aan en zegt dat een activering vereist is, als ik ontgrendel zegt hij "verbind met itunes".. maar mijn laptop ziet en activeert mijn gsm niet...

iemand een idee wat ik kan doen??

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-12, 14:22
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Als het scherm uitsteekt heb je de iPhone waarschijnlijk niet goed in elkaar gestoken. Je kan dus beter eerst daar nog eens naar kijken.

Herkent iTunes de iPhone als je die in DFU zet?
  #3  
Oud 18-02-12, 14:06
RinoP RinoP is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 8
Standaard

Ik krijg mijn iphone in DFUmode en kan herstellen, maar ik krijg steeds error 1602, redelijk gekende fout zie ik op het forum. Maar ik krijg deze maar niet weg. Ik ben van plan mijn iphone zoiezo te jailbreaken, kan ik die fout omzeilen door dat nu al te doen of lukt dat niet zolang mijn iphone nie hersteld is??
  #4  
Oud 18-02-12, 18:56
RinoP RinoP is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 8
Standaard

Ik ben nu bezig met het proberen van een jailbreak met redsnow, alles wat ik probeer blijft hangen op het scherm "waiting for reboot"
Enig idee wat ik nog kan doen?
  #5  
Oud 19-02-12, 11:31
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Blijven proberen tot het werkt. Dat is blijkbaar een bug in Redsn0w.
  #6  
Oud 19-02-12, 13:17
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

zet je oude dockconnector over naar de nieuwe achterkant
  #7  
Oud 19-02-12, 17:10
RinoP RinoP is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 8
Standaard

Ik heb mijn oude dockconnector er op gezet, maar blijft hetzelfde, fout 1602 bij itunes en bij redsnow blijft hij "waiting for reboot" zeggen bij het "please wait while your build is being identified" scherm:-( ik krijg hem in dfu mode, maar verder gebeurt er dus niet zo veel. Ik heb ondertussen op 3verschillende laptops getest en met 2 verschillende kabels:-( iemand nog ideetjes?
  #8  
Oud 19-02-12, 17:27
Leo van der Meer Leo van der Meer is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 111
Standaard

Het lijkt er een beedtje op dat je met het overzetten toch is beschadigt hebt. Getuige het scherm dat niet goed zit. Ik zou helemaal opnieuw beginnen met de montage.
__________________
Iphone de enige echte. hebbe hebbe hebbe.
  #9  
Oud 19-02-12, 19:45
RinoP RinoP is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 8
Standaard

ondertussen zit mijn oude scherm er terug in, als alles gedemonteerd was en als ik de schermpjes met elkaar vergelijkte, zag ik dat het buitenste glas van mijn nieuw scherm écht dubbel zo dik is dan het origineel!
Ik blijf ook proberen met redsnow, maar hij blijft hangen op het reboot scherm, bij itunes nog steeds error 1602. Het is bij het "Herstel van Iphone bij Apple controleren..." dat het verkeerd gaat. Kan ik die controle mss omzeilen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 februari 2012 om 21:39 ----------

ik heb nu een andere gebruiker aangemaakt op mijn pc, had ik gelezen op een ander forum, en nog steeds geen resultaat, nog altijd fout 1602. ik begin radeloos te worden:-(
  #10  
Oud 19-02-12, 22:06
RinoP RinoP is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 8
Standaard

iOS: Unable to update or restore Als ik zoals hier getoond probeer in recovery mode te raken, lukt dat niet, ik raak alleen maar in DFU, wil dit iets zeggen?
  #11  
Oud 22-02-12, 13:00
RinoP RinoP is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 8
Standaard

Niemand die mij nog kan helpen??
  #12  
Oud 13-03-12, 12:28
tiger1333 tiger1333 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 85
Standaard

Waarschijnlijk als het glas uit steekt, heb je een neppe behuizing, en een nep frame aan de voorkant.

Misschien is het verstandig om naar een lokaal reparatiecentra te gaan om te informeren, meestal is dit no cure no pay.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone gaat niet aan, ook niet met de aan/uit en home knop Sjanti iPhone algemeen 5 29-01-12 23:17
Laptop kapot, iPhone gebruiken op nieuwe laptop FenixStyle iTunes 5 29-11-10 18:35
hoesje met leer aan binnenkant renevandergoot iPhone accessoires en onderdelen 0 14-11-08 01:34
mijn nieuwe Ipone gaat niet meer aan sital Archief 4 19-02-08 22:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:32.