//

Vaja cases, absolute afrader.

Vaja cases, absolute afrader. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tegelijk met mijn iPhone bestelde ik een maand geleden een ivolution top hoes van Vaja. Deze had ik bij een vriend gezien, en het zag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-03-12, 15:13
110Highcap 110Highcap is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard Vaja cases, absolute afrader.

Tegelijk met mijn iPhone bestelde ik een maand geleden een ivolution top hoes van Vaja.
Deze had ik bij een vriend gezien, en het zag er goed uit.

De case werd netjes geleverd, maar bij mij paste het van geen kanten.
Het deksel klemde zo hard dat het een 4-tal cm bleef openstaan.
Als je erop duwde ging het wel dicht, maar druk en een glazen scherm... (er zit een metalen plaatje in het deksel)

Dus contact opgenomen. Kreeg ik te horen dat het scharnierpunt zich nog moest zetten.
Goed, ik de case toch gebruikt, maar alles bleef bij het oude.
Na twee weken nam ik terug contact op en ik kreeg een nieuwe als ik de ouwe opstuurde.
Ook de invoerrechten van de vervanger zouden voor hun rekening zijn.

Deze nieuwe was echter zo slecht dat hij helemaal niet dicht ging, en zelfs het leer was lelijk afgewerkt. Ik heb dan ook die nieuwe terug gestuurd en nogmaals mijn beklag gedaan.
Ik kreeg geen andere, enkel nog een refund.

Na een paar dagen mailde ik dat het uiteindelijk goed was. Eigenlijk wou ik gewoon een passende case van hun. Maar dat deden ze niet meer (werd botweg geweigerd).
Ik zou de enige in de wereld zijn met dit probleem.
Raar dat ik het dan 2 keer voor had.


Sindsdien nergens meer antwoord opgehad! (tiental mails)
$110 en €16 invoerrechten in de vuilbak...

Gisteren kreeg ik een enveloppe van DHL... inderdaad, de invoerrechten van de tweede case... Gangsters.

Dus, een gewaarschuwd man-vrouw is er twee waard, blijf er weg.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: absolute beginner: Itunes vraagje! Juffie iTunes 5 06-12-10 20:20
Mijn Vaja iVolution case smarter iPhone accessoires en onderdelen 2 21-04-09 14:54
Vaja cases op IphoneClub Shop Maaike_20 iPhone accessoires en onderdelen 1 14-02-09 12:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:37.