//

iPhone 4s Powerbutton vast

iPhone 4s Powerbutton vast discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in de 1e week dat de iPhone 4s uitkwam vorig jaar de zwarte iPhone 4s 16GB gekocht. Echter sinds vorige week zit de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-07-12, 19:12
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard iPhone 4s Powerbutton vast

Ik heb in de 1e week dat de iPhone 4s uitkwam vorig jaar de zwarte iPhone 4s 16GB gekocht. Echter sinds vorige week zit de powerbutton vast. Ik moet met veel kracht op een strakke ondergrond met me volle gewicht erop hangen wil die locken en weer aangaan. Nu vraag ik me af ik ben de bon kwijt, alles al afgezocht maar kan niks meer vinden. Zou ik gewoon naar een Apple Reseller (Hier in Den Bosch) of naar Apple store in A'dam kunnen gaan en aan de hand van de serienummer gewoon mijn garantie kunnen verhalen ? Hij is nog geen jaar oud. Anders wil ik het zelf doen maar als ik nog gewoon garantie heb laat ik hem liever maken natuurlijk.

Thanks!
__________________
- Signature verwijderd door iPhoneclub.nl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-07-12, 20:59
tommetje138 tommetje138 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 72
Standaard

Dit probleem heb ik ook gehad. Maar ik had hem in Amsterdam gehaald, en in de trein terug toen ik hem open maakte merkte ik al dat er iets mis was met de power button. Gelukkig had ik de bon nog en ben ik de volgende dag meteen terug gegaan.. Heb toen een ''nieuwe'' mee gekregen. Ik weet niet of je zonder bon ook zo makkelijk wordt geholpen. Je kan het altijd proberen in Amsterdam. Erg vriendelijk personeel daar.

PS nieuwe staat tussen aanhalingstekens omdat ik met dat ''nieuwe'' toestel meteen weer problemen had. Bij dat toestel was de home button half kapot. Moest dus voor de 3e x terug. En ik heb er toen voor gezorgd dat ik een gratis hoesje mee kreeg twv van €35,- was ook allemaal geen probleem.

Succes!
  #3  
Oud 02-07-12, 21:05
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard

Ja mijn gaat het dus om het fijt dat ik geen bon meer heb. Ik heb ooit jaren geleden eens gelezen dat ze hem gewoon aannemen aan de hand van de serienummer zonder bon etc. Maar daar twijfel ik nu dus aan. Anders ga ik dadelijk voor niks naar A'dam want ga niet 4 weke tot paar maande wachten op reparatie en dan nog kleine €100 neer legge als ik het zelf kan doen voor 25 euro max en binnen 1 dagje klaar is.
  #4  
Oud 02-07-12, 21:06
tommetje138 tommetje138 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 72
Standaard

Ja ik snap je, anders bel je ze even .
  #5  
Oud 02-07-12, 21:41
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard

Heb al via Tweakers te horen gekregen dat je hem zonder bon en met alleen serienummer kan weg brengen. Serienummer gecontrolleerd en nog garantie tot 17 nov 2012. Dus morgen eens even langs gaan.
  #6  
Oud 08-07-12, 13:22
Jools Jools is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik had hetzelfde probleem, maar ik was een paar dagen in Parijs. Apple Store binnen gelopen (Opera) en ik heb meteen een nieuwe gehad. Apple klanten staan kennelijk wereldwijd geregistreerd. Puike service!
  #7  
Oud 11-07-12, 22:41
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard

Vanmorgen om 11:00 was ik in A'dam aangekomen bleek dus dat ik een afspraak moest maken. Heel veel geluk was er om 11:50 nog 1 plekje en de laatste van de hele dag. Gelijk aangemeld en nog even wezen eten rond gelopen en 11:50 terug. Gelijk geholpen, hij liet me nog een trucje zien om het via touch de locken ipv de knop. Toen serienummer gecontroleerd en zoals te verwachten nog garantie. Hij nam mijn iPhone mee naar achter en naar kleine 5-10 minuten kwam die terug met mijn iPhone en een nieuwe in de doos. Kreeg direct een nieuwe mee. Ook simlock vrij zoals het hoort.

Ben dus tevreden naar huis gegaan met een nieuwe iPhone. Zeer goede service dus!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone powerbutton kapot beyondforever iPhone algemeen 3 16-01-12 22:43
iPhone herstellen zonder powerbutton?? sonrise iPhone algemeen 6 16-06-11 10:41
iPhone 4 powerbutton kapot, laad niet meer op (fout van tmobile??) sonrise iPhone algemeen 0 13-06-11 11:54
Powerbutton iPhone 4 klikt niet meer rensiejjj iPhone algemeen 3 10-05-11 17:44
powerbutton Agent` iPhone algemeen 1 31-07-10 11:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:21.