//

mis een deel van de accu conector

mis een deel van de accu conector discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een iphone 4 16gb gekregen om te repareren. maar er mist iets. namelijk een stuk metaal dat naast de accu conector zit. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-07-12, 16:28
miky750 miky750 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 1
Exclamation mis een deel van de accu conector

hallo,

ik heb een iphone 4 16gb gekregen om te repareren. maar er mist iets. namelijk een stuk metaal dat naast de accu conector zit. deze moet je verwijderen voor je de accu eruit haalt. kan ik deze ergens kopen? of kan ik deze weg laten? hieronder een foto van het onderdeel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
accu, conector, zwart plaatje



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: hoe kan je een deel van de muziek synchroniseren? Nico Pieter iTunes 2 25-04-12 12:38
iPhone: Na jailbreak maar een deel van het scherm zichtbaar XfreeztYleX Jailbreak 1 21-04-11 13:27
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? Jarno05 iPhone algemeen 3 29-03-11 18:53
slechts een deel van adresboek syncen? josephusjg iTunes 7 17-08-09 14:53
Hoe een deel van sms-thread wissen? EricBremer iPhone algemeen 11 02-04-09 19:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:22.