//

iPhone 4S Zwart naar wit (Sticker)

iPhone 4S Zwart naar wit (Sticker) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een zwarte iPhone 4S, deze wil ik graag wit hebben. Niet door een andere case, maar gewoon een soort sticker.. Zowel voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-12, 17:33
iDanny27 iDanny27 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard iPhone 4S Zwart naar wit (Sticker)

Hoi,

Ik heb een zwarte iPhone 4S, deze wil ik graag wit hebben. Niet door een andere case, maar gewoon een soort sticker.. Zowel voor als achter, welke moet ik dan hebben? Want ik wil niet zo'n carbon sticker, die vind ik lelijk op de voorkant.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-12, 23:28
Gonster Gonster is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Lutjebroek
Berichten: 249
Standaard

er bestaan legio van stickers, je kunt ze overal vinden, goolge, op de markt, of in een lokale gsm store, vooral in de grote stad bij die bel winkels stikt het er van!
  #3  
Oud 11-10-12, 11:22
LennH16 LennH16 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard

Protective Front & Back Skin Stickers for iPhone 4 - White - Worldwide Free Shipping - DX

Iets als dit? Was er ook na op zoek !
  #4  
Oud 05-12-12, 14:10
coenox coenox is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 96
Standaard

En als je veel keus wilt hebben, ook uit andere kleuren, ga je naar iPhone 4S & iPhone 4 Skins at iStyles Ik heb goede ervaringen met bestellen hier. Ook voor de iPad en andere toestellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS blijft naar wit op zwart schakelen ikbenpeter iPhone algemeen 1 16-10-11 17:46
Omzetten iPhone 4 zwart naar wit. cveetje iPhone accessoires en onderdelen 12 05-10-11 22:28
iphone 4 ombouwen van zwart naar wit anneboschvandergraaf iPhone algemeen 2 10-07-11 16:38
iphone 4 zwart naar wit! kleinebil Koopinformatie Nederland 0 04-06-11 13:50
ombouw van zwart naar wit bekside iPhone accessoires en onderdelen 0 13-10-10 23:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:31.