//

Headphone mic + remote defect

Headphone mic + remote defect discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Had vanmiddag weer een mislukt gesprek omdat opeens mijn remote het begaf. Nou ben ik hier dus absoluut weer niet happy mee, is alweer mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-10-12, 21:27
Boeiend Boeiend is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard Headphone mic + remote defect

Had vanmiddag weer een mislukt gesprek omdat opeens mijn remote het begaf. Nou ben ik hier dus absoluut weer niet happy mee, is alweer mijn 3de set aan in-ear apple headphones waarbij een defect op treed. En bij lange na niet na bv. 3 jaar oid, ik heb deze nog geen 2 jaar geloof ik.
Iemand hier ook ervaring mee? En denken jullie dat ik hier nog wat mee kan, via garantie? Is toch belachelijk dat je 80 € neerlegt voor iets wat niet lang mee gaat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-12, 22:43
zeromusx zeromusx is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Brugge (Sint Kruis)
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boeiend Bekijk bericht
Had vanmiddag weer een mislukt gesprek omdat opeens mijn remote het begaf. Nou ben ik hier dus absoluut weer niet happy mee, is alweer mijn 3de set aan in-ear apple headphones waarbij een defect op treed. En bij lange na niet na bv. 3 jaar oid, ik heb deze nog geen 2 jaar geloof ik.
Iemand hier ook ervaring mee? En denken jullie dat ik hier nog wat mee kan, via garantie? Is toch belachelijk dat je 80 € neerlegt voor iets wat niet lang mee gaat.
Binnenbrengen he die oortjes normaal krijg je bij sommige winkels dit terug onder garantie. Moet nu wel zeggen dat ik al veel ervaring heb met de in ears en maar heel weinig mensen weet waarvan ze zomaar kapot gaan. Ik denk dat het eerder bij jezelf licht, het is immers al je derde ...
  #3  
Oud 09-10-12, 10:12
Boeiend Boeiend is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard

Goede opmerking ja. Maar over het algemeen ben ik wel iemand die er zeer goed mee om gaat, heb deze set zelfs uit voorzorg nooit het opberg doosje gebruikt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone sinanyavuz Odido (T-Mobile) 16 31-03-12 12:14
remote mic recording app Artey Jailbreak apps en thema's 1 13-02-11 16:31
Probleem oplossen als remote + mic niet meer reageren jong iPhone algemeen 0 06-02-10 13:42
Iphone mic remote gebruiken voor andere apps Driesdk Jailbreak apps en thema's 1 11-10-09 11:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:15.