//

Miniot Wood 5 ervaringen

Miniot Wood 5 ervaringen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Net de iWood 5 van Miniot ontvangen en hier mijn ervaringen omdat niet alles aan deze case even positief is.... Positief Past super, ongelofelijk wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-11-12, 11:38
Han1968 Han1968 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard Miniot Wood 5 ervaringen

Net de iWood 5 van Miniot ontvangen en hier mijn ervaringen omdat niet alles aan deze case even positief is....

Positief

Past super, ongelofelijk wat een passing voor een houten case en
ziet er fantastisch uit, ook de gravering die je kunt kiezen vind ik er mooi en stijlvol.
Geluid en ontvangst blijven hetzelfde, ik merk geen verschil.

Negatief

Het meest negatief vind ik de bediening van het trilknopje, of eigenlijk niet kunnen bedienen van het knopje. De uitgefreesde sparing is niet diep/groot genoeg met als gevolg dat je een hulpstuk nodig hebt om het knopje te kunnen bedienen. Dit knopje gebruik ik meermaals per dag en vind dit een enorm nadeel, zelfs zo ernstig dat ik overweeg om maar wat anders te kopen....wel zonde als je net € 100,-- lichter bent.

Tweede nadeel is de sparing voor de thunderbold connector, met het standaard apple oplaadsnoertje gaat dit goed. Heb je echter een originele apple mini usb=>thunderbold connector gekocht is deze te klein. Ook dit vind ik jammer, dat niet alle accessoires van derden passen is begrijpelijk maar de originele Apple connectoren hadden naar mijn mening moeten passen.

Als je overweegt om de Miniot te kopen wees je dan bewust van wat je in huis haalt, ik wist dit niet op voorhand en ben ontevreden. Als je deze post leest ben je in ieder geval gewaarschuwd.

Andere kant is dat de cover een wonderschoon ding is en verreweg de mooiste die ik ooit heb aangeschaft.

Ik heb overigens een mailtje gestuurd aan Miniot support met deze bevindingen en gevraagd of in deze niet kan omruilen voor een variant die deze problemen niet heeft......ik ben benieuwd.

Groeten Han
[FONT=Calibri][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Wood 5 1.jpg‎ (19,0 KB, 24x gelezen)
Bestandstype: jpg Wood 5 2.jpg‎ (25,5 KB, 23x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
houten case, minoit, wood 5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:43.