//

Iphone 4GS origineel midden frame gezocht

Iphone 4GS origineel midden frame gezocht discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Iemand van jullie misschien een midden frame swap gedaan naar een andere kleur en je origineel ligt in de schuif. Wel Ik zoek een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-12-12, 15:47
BremboRed BremboRed is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 6
Standaard Iphone 4GS origineel midden frame gezocht

Hallo,

Iemand van jullie misschien een midden frame swap gedaan naar een andere kleur en je origineel ligt in de schuif. Wel Ik zoek een origineel midden frame (metalen midden gedeelte van de telefoon) in goede krasvrije toestand.

Mijn ziet er niet uit door gebruik te maken van een cover hier geraakte vuil tussen en maakte heel wat putjes en krassen.

Let wel ik zoek een origineel en niet een kopie! Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS (origineel) IOS4 terug naar 3.13 origineel? MCNO iPhone algemeen 0 20-07-10 14:46
Iphone frame met Swarovski Crystals gserban iPhone accessoires en onderdelen 9 31-10-09 18:00
Gezocht origineel LockClock.ttf font digital1973 iPhone algemeen 7 24-05-09 14:19
Iphone blijft zwart met apple in het midden irma Unlock [archief] 11 22-11-07 20:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:05.