//

iPhone headset alternatieven

iPhone headset alternatieven discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) @ Vince247 misschien moet je eens kijken naar de Klipsch s4i. Deze kost in Nederland 99,95. Heeft knopjes en mic voor de iphone. Geluid schijnt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 22-06-10, 00:38
Len83 Len83 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

@ Vince247

misschien moet je eens kijken naar de Klipsch s4i. Deze kost in Nederland 99,95. Heeft knopjes en mic voor de iphone. Geluid schijnt warm te zijn, wat overigens wel gedeeltelijk ten koste van de hogere frequenties gaat, met een behoorlijke bas. Als je een klinisch (koud) geluid wil is dit overigens geen goede keus.

Dit model krijgt goede recensies en is ook redelijk betaalbaar. Ga ze zelf ook binnenkort bestellen. Zal wel laten weten wat ik er van vind als ze zijn ingespeeld.

Binnenkort, beetje onduidelijk wanneer, komt Etymotic met een nieuw model, de MC3. Dit is een variatie op de MC5 maar dan met mic en knopjes. Etymotics zoals boven al aangegeven geven ontzettend goed geluid, al schijnt de aansturing d.m.v. een iphone of ipod wat aan de krappe kant te zijn wat kan resulteren dat de oordopjes niet tot hun volle volume kunnen komen (tenzij je ook met een amp wil lopen). Nadeel van Etymotics tot nu toe was dat de bas aan de lichte kant was maar dat ze daar tegenover wel erg goed analytisch geluid geven. De MC3 zou het bas "probleem" moeten oplossen. Deze kosten ook rond de 100 euro.

Kan alleen niet wachten op de MC3 want mijn eigen oordopjes zijn kapot gegaan en ben gedoemd de standaard oordopjes van de iphone te gebruiken.

Laatst gewijzigd door Len83; 22-06-10 om 00:47.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 22-06-10, 12:18
Vince247 Vince247 is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Len83 Bekijk bericht
@ Vince247

misschien moet je eens kijken naar de Klipsch s4i. Deze kost in Nederland 99,95. Heeft knopjes en mic voor de iphone. Geluid schijnt warm te zijn, wat overigens wel gedeeltelijk ten koste van de hogere frequenties gaat, met een behoorlijke bas. Als je een klinisch (koud) geluid wil is dit overigens geen goede keus.

Dit model krijgt goede recensies en is ook redelijk betaalbaar. Ga ze zelf ook binnenkort bestellen. Zal wel laten weten wat ik er van vind als ze zijn ingespeeld.

Binnenkort, beetje onduidelijk wanneer, komt Etymotic met een nieuw model, de MC3. Dit is een variatie op de MC5 maar dan met mic en knopjes. Etymotics zoals boven al aangegeven geven ontzettend goed geluid, al schijnt de aansturing d.m.v. een iphone of ipod wat aan de krappe kant te zijn wat kan resulteren dat de oordopjes niet tot hun volle volume kunnen komen (tenzij je ook met een amp wil lopen). Nadeel van Etymotics tot nu toe was dat de bas aan de lichte kant was maar dat ze daar tegenover wel erg goed analytisch geluid geven. De MC3 zou het bas "probleem" moeten oplossen. Deze kosten ook rond de 100 euro.

Kan alleen niet wachten op de MC3 want mijn eigen oordopjes zijn kapot gegaan en ben gedoemd de standaard oordopjes van de iphone te gebruiken.
Ja ik ken het probleem. Mijn Apple in-ears beginnen ook uit elkaar te vallen... Ik heb net de ZAGG bud replacements gekocht, die schijnen betere bass uit de in-ears van apple te pompen, omdat ze beter afsluiten dan de standaard dopjes. Ik had zoiets toch al nodig, want ik was al een van mijn M-dopjes kwijt geraakt in de trein...

Dus als die dopjes goed bevallen koop ik misschien gewoon weer de in-ears van Apple over een maandje of twee...
__________________
iPhoneclub is de bom.
  #203  
Oud 13-07-10, 10:51
JJoosten69 JJoosten69 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 17
Standaard

Bij mij gaat niks in m'n oren wat goedkoper is als 100 euro..
Als ik nu weer eens die originele dopjes van de iPhone indoe is het echt een wereld van verschil.
Je bent een paar euro's kwijt maar als je veel muziek luisterd is het echt wel de inverstering waard om wat duurders en beters aan te schaffen

  #204  
Oud 13-07-10, 12:09
JJoosten69 JJoosten69 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 17
Standaard

Check de Beats by Dr. Dre!
OMG! Hoe vet zijn die dingen ook , méér daan een accesoire (H)


  #205  
Oud 26-03-11, 18:30
awdehaan awdehaan is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 43
Standaard

Onlangs ben ik mijn Apple in ear oordopjes verloren. Aangezien ik
er niet uiterst tevreden over was ben ik zoekende naar nieuwe in ear oordopjes. Vereiste zijn:
- iPhone 4 compatible
- in ear of;
- kleine on ear
- afstandsbediening. Regelbaar: volume, nummer voor en achteruit
- budget: max 75 euro
- natuurlijk goeie kwaliteit
- warm geluid / stevige bass
- meerdere kussentjes voor goede pasvorm
- kleur: liefst wit
- eventueel bluetooth

Wie kan mij verder helpen?

Laatst gewijzigd door awdehaan; 26-03-11 om 20:12. Reden: Toevoeging vereiste
  #206  
Oud 25-04-11, 22:57
iPhone3GS16GB iPhone3GS16GB is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 122
Standaard

De oordopjes die je van Apple meekrijgt met je iPhone zijn van bedroevend kwaliteit. Echt te gek dit. Na x aantal maanden doet het linker ineens niet meer. Dit is bij heel veel mensen het geval die ik ken.

Wie kan mij een goeie aanraden? Wel betaalbaar maar ook goed kwaliteit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alternatieven ? Iphone_belgium iPhone Apps 3 16-05-09 16:59
Alternatieven ? Iphone_belgium Archief 1 14-05-09 19:36
MyUS alternatieven Joost91 Koopinformatie USA 0 17-02-08 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:01.