//

iPhone 5 auto houder/lader

iPhone 5 auto houder/lader discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje, ik heb voor mijn iphone 4 en 4s altijd de Belking TunebaseFM gebruikt. Nu ben ik van plan om de iPhone 5 te halen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-13, 19:45
_kay_ _kay_ is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar _kay_
Question iPhone 5 auto houder/lader

Vraagje, ik heb voor mijn iphone 4 en 4s altijd de Belking TunebaseFM gebruikt. Nu ben ik van plan om de iPhone 5 te halen en die heeft natuurlijk de lightning aansluiting.

Weet iemand of er een vergelijkbare oplossing bestaat? Het fijne van de Tunebase is dat hij in de 12v aansluiting gaat wat tevens de houder is. (scheelt een hoop snoertjes en lelijke zuig afdrukken op de voorruit).

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone actieve houder voor auto? bvstrien iPhone accessoires en onderdelen 17 27-07-12 16:52
iphone4 houder/lader voor iphone met hoesje? Erik1965 iPhone accessoires en onderdelen 2 31-07-10 00:26
Hardware: Auto lader / Houder Dinky iPhone Navigatie 22 16-09-09 12:45
Auto lader voor Iphone 3G Rsport20 Archief 2 12-11-08 08:25
Houder voor in de auto iphone/itouche midon iPhone accessoires en onderdelen 3 20-05-08 21:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:58.