//

Ervaring ip camera op iPhone/iPad?

Ervaring ip camera op iPhone/iPad? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, We verwachten in mei onze eerste kleine en ik wil hem in de gaten kunnen houden met een ip-camera. We hebben er wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-03-13, 09:38
speedro speedro is offline
• iOS 6.1.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard Ervaring ip camera op iPhone/iPad?

Beste allen,

We verwachten in mei onze eerste kleine en ik wil hem in de gaten kunnen houden met een ip-camera. We hebben er wel een babyfoon naast.

Er zijn zoveel verschillende en we zijn op zoek naar 1 die op een iPad en iPhone te bekijken is.

Ik zit te twijfelen tussen een HD camera (*** NIEUW *** Foscam FI9821W zwart - HD720p - H.264 - IR-cut - SD)

Of een Foscam FI8910W zwart, IR-cut (Wireless N)

Met welke hebben jullie een goede ervaring? En kun je deze goed bedienen op een iPhone of iPad?

Hoop snel van jullie te horen,

Groeten Karel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-03-13, 11:01
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Voor de foscam zijn veel apps beschikbaar, en werken super. Wel is enige kennis noodzakelijk om e.e.a. In te stellen wat betreft bekijken via internet. Dit wanneer je een dynamisch ip adres hebt.
  #3  
Oud 05-03-13, 01:02
rinkel rinkel is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 56
Standaard

Ik heb een foscam (niet de hd) op de kamer van de kleine en gebruik regelmatig de iphone/ipad of pc om hem in de gaten te houden.

Ik zit regelmatig in het buitenland, en zelfs daar kan ik em dan zien.
Werkt echt goed. Ik heb uiteindelijk toch wel de foscam app gekocht, er zijn gratis versies, maar de foscam app werkt toch het prettigst en is wat stabieler.
Je kunt dan pan&scan gebruiken door te vegen op je iphone, de camera beweegt dan mee.

Je kunt instellen om een mail te ontvangen als je de cam aanzet die het ip adres doorgeeft, als er bewegingen zijn en vervolgens een serie fotos laten mailen, etc.
  #4  
Oud 07-03-13, 19:21
speedro speedro is offline
• iOS 6.1.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rinkel Bekijk bericht
Ik heb een foscam (niet de hd) op de kamer van de kleine en gebruik regelmatig de iphone/ipad of pc om hem in de gaten te houden.

Ik zit regelmatig in het buitenland, en zelfs daar kan ik em dan zien.
Werkt echt goed. Ik heb uiteindelijk toch wel de foscam app gekocht, er zijn gratis versies, maar de foscam app werkt toch het prettigst en is wat stabieler.
Je kunt dan pan&scan gebruiken door te vegen op je iphone, de camera beweegt dan mee.

Je kunt instellen om een mail te ontvangen als je de cam aanzet die het ip adres doorgeeft, als er bewegingen zijn en vervolgens een serie fotos laten mailen, etc.
Mag ik vragen welk type je hebt? En is het beeld wel scherp genoeg? Zit wel behoorlijk prijsverschil tussen een "gewone" camera of HD
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iemand ervaring met Apple Camera Connection Kit Elidb iPad accessoires en onderdelen 5 31-05-11 18:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:19.