//

GHSkinz

GHSkinz discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag dat er nog geen onderwerp was rond ghskinz (buiten in het nieuwstopic maar daar kijken volgens mij niet zoveel mensen). Ik had eigenlijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-05-08, 08:59
tommehh tommehh is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 37
Standaard GHSkinz

Ik zag dat er nog geen onderwerp was rond ghskinz (buiten in het nieuwstopic maar daar kijken volgens mij niet zoveel mensen).

Ik had eigenlijk enkele vraagjes hierbij:
- heeft er iemand al zoiets? Zo ja, wat vind je ervan?
- op de site staat er: protect your iPhone with ghskinz; wilt dit zeggen dat het een beschermde functie heeft zoals The Invisble Shield?
- hoe moet je dit op je iPhone plakken? Want als het gewoon erop plakken is, kan het waarschijnlijk los komen, of zou het zo een systeem zijn zoals bij Inv. Shield?

Zelfs als je hem niet hebt maar er toch iets van af weet, zou ik graag je mening hebben!

Grtjs, Tom.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-05-08, 09:09
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

die skin ken ik niet maar er is een nieuwe uit die onverwoestbaar is(volgens het filmpje
Clear Armor Protective Film for iPod Touch - Case-mate
  #3  
Oud 30-05-08, 09:44
tommehh tommehh is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 37
Standaard

die clear armor ziet er inderdaad sterk uit, maar is dat dan beter dan the invisible shield?

is het trouwens mogelijk om er eerst een invisble shield of clear armor op te doen en dan bv zo een ghskin?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:39.