//

[iphone 5] ervaring glass screen protector

[iphone 5] ervaring glass screen protector discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft er ervaring met een glazen screen protector. Heb al wat gegoogeld en heb er 3 gevonden: Spigen screen-protector glas Tr Iloome ScreenMate Bodyguardz ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-04-13, 19:59
heyHallo heyHallo is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 3
Post [iphone 5] ervaring glass screen protector

Wie heeft er ervaring met een glazen screen protector. Heb al wat gegoogeld en heb er 3 gevonden:

Spigen screen-protector glas Tr
Iloome ScreenMate
Bodyguardz Premium Glass Screen Protector

Alleen de Spigen is vlgs mij hier leverbaar maar deze is iets van €35 ex verzend kosten net als de bodyguardz €40. Alleen de Iloome is goedkoop $25maar dus niet hier te bestellen.

Van Spigen hebben ze twee soorten de T en de Tr van de eerste schijnen de hoeken bij sommige na een paar weken los te laten, dit zou moeten zijn opgelost met het nieuwe type de Tr. Heb geen probleem met een hoge prijs maar wanneer je m na 2 weken al in de prullenbak kan flikkeren kijk liever ff verder.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-14, 04:37
PCM_Smeets PCM_Smeets is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 90
Standaard

Ik heb daar geen ervaring mee. Maar er is veel te krijgen hierin.

En als je kijkt op eBay of AliExpress dan kun je zo'n Tempered Glass al krijgen voor een paar euro (Euro of 4) incl verzendkosten.
Het werkt perfect. Je merkt het verschil niet. En het biedt toch iets meer bescherming dan zo'n dun velletje. En nu ook in verschillende kleuren.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 augustus 2014 om 03:39 ----------

En heb je moeite met het recht aanbrengen hiervan? Kijk eens hier voor een super handig hulpmiddel:
[SIZE=2][/SIZE][SIZE=2][SIZE=2]http://www.ebay.nl/itm/Easy-to-install-Perfect-fit-Applicator-for-Tempered-glass-iphone-5S-5-i5Gapp-/261403575437?pt=US_Cell_Phone_Screen_Protectors&hash=item3cdcde048d#ht_4608wt_920[/SIZE][/SIZE]
  #3  
Oud 19-08-14, 18:14
Applehap Applehap is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 2
Standaard

Ik heb zelf ook zo'n Tempered Glass gebruikt. Het grote nadeel is dat je scherm er na 2 weken niet meer uit ziet. Vol met krassen.

Liever geen extra laagje voor mij.
  #4  
Oud 24-08-14, 10:54
dennissch dennissch is offline
• iOS 10.3.3
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Breda
Berichten: 103
Standaard

@Applehap, was dit bij normaal broekzak gebruik? Of zaten er sleutels en andere scherpe voorwerpen erbij?
  #5  
Oud 04-10-14, 16:47
smooth smooth is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Purmerend
Berichten: 35
Standaard

ik heb ervaring met Bodyguardz en ik gebruik die alleen.. top product.echt een aanrader.
  #6  
Oud 01-12-14, 12:13
Kris1986 Kris1986 is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 144
Standaard

Ik gebruik die van spigen.. Eerst de gewone maar nu de privacy glass versie!
Ik kan alleen maar positief zijn over dit product!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: wel of geen screen protector? fl00r iPhone accessoires en onderdelen 15 02-10-10 15:17
1 x Screen protector iPhone (8022) = €11.95 acbr iPhone accessoires en onderdelen 0 19-04-08 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:09.