//

Bluetooth headsets, Rood, Wit en Zwart (Apple clone)

Bluetooth headsets, Rood, Wit en Zwart (Apple clone) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo members, Afgelopen maand was ik op zoek naar een bluetooth headsets voor mij Iphone 16 Gig. Ik ben naar telefoonwinkel geweest om te vragen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-06-08, 17:53
earl earl is offline
• iOS 6.1.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 18
Standaard Bluetooth headsets, Rood, Wit en Zwart (Apple clone)

Hallo members,

Afgelopen maand was ik op zoek naar een bluetooth headsets voor mij Iphone 16 Gig.
Ik ben naar telefoonwinkel geweest om te vragen of ze misschien een idee heeft, wat voor soort bluetooth kan ik gebruiken etc...

Ik heb de prijs vergelijkt op Internet via marktplaats, ebay en de winkels.

De uitkomst was verrassend: een bluetooth headsets van Jabra kost 50 euro en werk dramatich slecht met Iphone.

Ik heb via marktplaats bij een NL verkoper geinformeerd en die van hem koste, een bluetooth headsets van Apple kost 140 euro.

Totslot heb ik via ebay, in Hong Kong hetzelfde headsets van apple gekocht voor maar voor maar 8 euro en de verzendkosten van 13 euro zonder bij komende kosten. zonder kosten van douane etc...

En het werk prima, fantastisch en is de beste die er is.

Ik heb 3 verschillende kleuren gekocht, zoals rood, wit en een zwarte headsets.
Het klein in format en licht.

voor meer info, just search the www.ebay.nl

Links van de foto's: http://cgi.ebay.com/New-Bluetooth-He...QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.com/New-Bluetooth-He...QQcmdZViewItem

Laatst gewijzigd door earl; 04-06-08 om 11:02.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-08, 09:12
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Hebbie geen pica's????
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #3  
Oud 04-06-08, 13:35
maartenvs maartenvs is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 79
Stuur een bericht via MSN naar maartenvs
Standaard

En hoe is het geluid? Meestal kraken de speakertjes van goedkope headsets al als ze half open staan. En hoort de andere kant jou ook goed? Zelfs met wat ruis op de achtergrond?
  #4  
Oud 04-06-08, 13:54
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

 Verplaatst naar: iPhone > iPhone Accessoires

+ titelfix want deze zijn niet van Apple. Gewoon Apple clone..
  #5  
Oud 04-06-08, 16:19
earl earl is offline
• iOS 6.1.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maartenvs Bekijk bericht
En hoe is het geluid? Meestal kraken de speakertjes van goedkope headsets al als ze half open staan. En hoort de andere kant jou ook goed? Zelfs met wat ruis op de achtergrond?
-------------------------------------------------------------------

Het geluid is prima en goed qualiteit, zonder ruis.

Voor mij werkt het prima in ieder geval
  #6  
Oud 10-06-08, 19:02
vanderzande vanderzande is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 31
Standaard

Ik wil graag een headset voor de iphone maar ben er neit zo bekend in, maar hier wel erg in geinteresseerd. Ik hheb nog wel de volgende vragen:

1. Hoe werkt de headset? Als je hem aanzet dan werkt die automatisch en dan worden oproepen die ik opneem ook automatisch met de headset te horen?

2. Moet ik iets in de auto vast installeren? Ik reis namelijk vele met verschillende auto's.

3. Hoe lang heb je hem al? Hoe wordt hij beoordeeld door mensen waarmee je telefooneert?

Alvast bedankt voor de informatie
  #7  
Oud 10-06-08, 22:29
earl earl is offline
• iOS 6.1.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzande Bekijk bericht
Ik wil graag een headset voor de iphone maar ben er neit zo bekend in, maar hier wel erg in geinteresseerd. Ik hheb nog wel de volgende vragen:

1. Hoe werkt de headset? Als je hem aanzet dan werkt die automatisch en dan worden oproepen die ik opneem ook automatisch met de headset te horen?

2. Moet ik iets in de auto vast installeren? Ik reis namelijk vele met verschillende auto's.

3. Hoe lang heb je hem al? Hoe wordt hij beoordeeld door mensen waarmee je telefooneert?

Alvast bedankt voor de informatie
====================================================


Hallo,
Ik zal even uitleggen: als je de bluetooth headset aan je Iphone koppelt, dan zie je gelijk de bluetooth icoon op de iphone verschijnen.

als je wilt naar iemand bellen, kan je vanaf je bluetooth bellen of kan je gelijk via je Iphone bellen.

je krijgt sowiezo 3 optie, als je aan te bellen bent, via headset, speakerphone of via de iphone, je moet gewoon in van de drie optie kiezen en je kan gewoon je gespreken voeren.

Het is heel simpel en clean gesprek zonder, geruis en ik heb geen problemen mee.


2. Voor de auto hoeft je niks te installeren, want je draag je bluetooth headset aan je oor, je moet alleen je iphone bij de hand te hebben, als je echt via je iphone de nummers van de bellers willen intikken om te bellen, maar je bent sowiezo aan je headset via bluetooth verbonden.

Maar zorg dat je wel in de buurt bent van je headset anders verbreek je het contact met je bluetooth headset en de iphone.


3. ik heb hem al 2 maanden, iedereen die ik beld hoort me prima en zonder geruis, goed kwaliteit gesprek tot nu toe.

Ik hoop zo voldoende informatie te hebben gegeven

Maar de keuze is aan jou, om het aan te schaffen.

ALs er iets niet duidelijk is, laat me even weten, dan leg ik het uit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth headsets en oordopjes voor de Apple iPhone 3G getest Lugs iPhone accessoires en onderdelen 2 15-08-08 23:39
Muziek: Headsets met bluetooth op de iPhone Reckless Muziek, foto & video 1 18-11-07 11:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:10.