//

Bodyguardz beschermfolie

Bodyguardz beschermfolie discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) haha ok maar ik wacht nog even wil hem direct i.c.m. de sena ultraslim aanschaffen. Nog een vraagje ik lees/hoor gemengde ervaringen over de hoekjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-09-08, 03:23
SeeSee SeeSee is offline
• iOS 9.2.1
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 34
Standaard

haha ok maar ik wacht nog even wil hem direct i.c.m. de sena ultraslim aanschaffen. Nog een vraagje ik lees/hoor gemengde ervaringen over de hoekjes van de bodyguardz. Klopt het dat deze niet volledig bedekt zijn?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-09-08, 14:07
NanneMan NanneMan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 71
Standaard

heb hem er net opgeplakt, wat een *** werk
  #23  
Oud 22-09-08, 23:05
Truckster Truckster is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 31
Standaard

Ik heb ook de Bodyguardz, bij mij verdwenen de luchtbelletjes op de achterkant pas na een week! Ik was al van plan om de tweede erop te gaan doen, maar dat hoefde niet. Bevalt prima, geen verschil met het touch screen. Op de voorkant zitten wel vertikale strepen die je pas opvallen als je de Iphone naast een andere Iphone legt met het invisible shield. Als je geen vergelijkingsmogelijkheid hebt ben je er snel aan gewend. Zoals al eerder gezegd krijg je bij Bodyguardz 2 paar beschermhoezen tov andere screenproctors waar je er maar eentje krijgt.
Het systeem met het flesje vloeistof was voor mij nieuw, maar het werkt wel goed want je kun hem net zolang verplaatsen tot hij goed zit.
  #24  
Oud 14-12-08, 18:54
Reverb Reverb is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

Als je deze screenprotectie gebruikt, is je touchscreen dan nog net zo gevoelig als voorheen? En slide ie ook gewoon nog net zo goed?
  #25  
Oud 14-12-08, 19:35
Truckster Truckster is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 31
Standaard touchscreen

Het maakt echt geen verschil, werkt erg prettig!
  #26  
Oud 17-12-08, 09:14
nickdw nickdw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Eibergen
Berichten: 74
Standaard

kan je hem er zo aftrekken of trek je dan lak mee op de achterkant? heb dat flesje al op trouwens, dus de 2de kan ik er niet op plakke? of kan het met water?
  #27  
Oud 17-12-08, 15:12
SeeSee SeeSee is offline
• iOS 9.2.1
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 34
Standaard

hij is makkelijk eraf te trekken, absoluut geen schade. Je kan een heel klein beetje babyshampoo oplossen in water en dat gebruiken. gewoon water gaat niet werken want dat activeert de "lijm" niet
  #28  
Oud 17-12-08, 16:03
nickdw nickdw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Eibergen
Berichten: 74
Standaard

zal deze week is ff proberen dan
  #29  
Oud 24-12-08, 10:37
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

ok, gisteren eentje gekocht in de mediamarkt ( hehe, ja ze verkopen die blijkbaar ook gewoon in de winkel ) gisterenavond op gekleefd, en een nacht laten rusten. Ik moet zeggen, wat een *******werk maar da's natuurlijk maar 1 keer.

Ik heb wel veel bubbels, ook op het scherm. Er zijn precies zelfs bubbels waar die er gisteren niet waren, of ik heb ze toch niet gezien gisteren. Hoekjes is idd het moeilijkste. Afwachten zeker, of deze in de loop van de week gaan verdwijnen. Nu het is geen ramp, hij moet er niet perfect opzitten. Een dikke rubberen hoes zit veeeeel harder in de weg. Zolang de bubbels maar niet zichtbaar zijn als hij aanstaat, geef ik er niet heel veel om. Hij is tenminste op een minimaal zichtbare manier fatsoenlijk beschermd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschermfolie Touchscreen Kasra iPhone accessoires en onderdelen 1 07-04-11 15:42
Bodyguardz iPhone 4 joost_ iPhone accessoires en onderdelen 28 25-09-10 16:02
Bodyguardz Yargo iPhone accessoires en onderdelen 3 10-07-09 12:32
bodyguardz rdahmen Archief 4 29-03-09 20:45
Beschermfolie op 3G of niet bij aankoop? cedricgl iPhone algemeen 9 07-12-08 11:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:09.